Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDrushlyak, Marina-
dc.contributor.authorSemenikhina, Olena-
dc.contributor.authorKharchenko, Inna-
dc.contributor.authorMulesa, Pavlo-
dc.contributor.authorShamonia, Volodymyr-
dc.contributor.authorДрушляк, Марина-
dc.contributor.authorСеменіхіна, Олена-
dc.contributor.authorХарченко, Інна-
dc.contributor.authorМулеса, Павло-
dc.contributor.authorШамонія, Володимир-
dc.date.accessioned2024-10-23T11:10:51Z-
dc.date.available2024-10-23T11:10:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationEffectiveness of Digital Technologies in Inclusive Learning for Teacher Preparation [Electronic resource] / М. Drushlyak, О. Semenikhina, І. Kharchenko [and athers] // Journal of Learning for Development. – 2023. – Vol. 10, № 2. – P. 177-195. – Режим доступу : https://doi.org/10.56059/jl4d.v10i2.777. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12699-
dc.descriptionУ цьому дослідженні цифрові технології, які потенційно будуть корисними для вчителів у були розглянуті інклюзивний освітній простір. Комбінована класифікація цифрових технологій пропонується інклюзивний напрямок, що включає програмно-технічне забезпечення за трьома основними напрямками: для навчання і повторення; допомагати в навчанні; і розширити можливості навчання. Автори розробили теоретично обґрунтовано модель підготовки вчителів початкової стадії до цифрового використання технології в інклюзивному освітньому просторі. Ефективність розробленої моделі склала перевірено за допомогою педагогічного експерименту, який включав три тести на основі критеріїв. Ефективність моделі авторів підтверджено знаковим тестом на рівні значущості 0,05.uk_UA
dc.description.abstractIn this research, digital technologies that will potentially be useful for teachers in an inclusive educational space were considered. The combined classification of digital technologies of inclusive direction, including software and hardware in three main areas, is offered: for training and repetition; to help with learning; and to expand learning opportunities. The authors developed and theoretically substantiated a model for preparing pre-service teachers to use digital technologies in an inclusive educational space. The effectiveness of the developed model was tested through a pedagogical experiment that involved three tests based on criteria. The effectiveness of the authors’ model was confirmed by the sign test at the significance level of 0.05.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectinclusive educational spaceuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectінклюзивний освітній простірuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.titleEffectiveness of Digital Technologies in Inclusive Learning for Teacher Preparationuk_UA
dc.title.alternativeЕфективність цифрових технологій в інклюзивному навчанні для підготовки вчителівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EFFECTIVENESS OF DIGITAL TECHNOLOGIES IN INCLUSIVE LEARNING FOR TEACHER PREPARATION.pdf856,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.