Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOpalchuk, B.-
dc.contributor.authorKharchenko, I.-
dc.contributor.authorNeizhpapa, L.-
dc.contributor.authorKostiushko, G.-
dc.contributor.authorSolianyk, M.-
dc.contributor.authorОпальчук, В.-
dc.contributor.authorХарченко, І.-
dc.contributor.authorНеїжпапа, Л.-
dc.contributor.authorКостюшко, Г.-
dc.contributor.authorСоляник, М.-
dc.date.accessioned2024-10-23T11:26:03Z-
dc.date.available2024-10-23T11:26:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationProfessional training of future social workers in the face of instability [Electronic resource] / В. Opalchuk, І. Kharchenko, L. Neizhpapa [and athers] // Revista Eduweb. – 2023. – Vol. 17, № 3. – Р. 213-221. – Режим доступу : https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.03.18. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12700-
dc.descriptionПідготовка соціальних працівників в основному здійснюється в системі вищої професійної освіти. Освітній стандарт ще не доопрацьований – він містить професійні та загальнокультурні компетентності, але не формулює якісних характеристик, які б вказували на критерії їх оцінювання. Водночас більшість країн, що входять до Міжнародної асоціації шкіл соціальної роботи (IASSW), висувають цілу систему специфічних вимог до претендентів на навчання з соціальної роботи. Метою даного дослідження є вирішення наукової проблеми розробки моделі системи безперервної освіти соціальних працівників та аналіз якості їх підготовки. У дослідженні використовується змішаний підхід, який поєднує кількісні та якісні методи дослідження. Дослідження підкреслює зростаючу актуальність і попит на соціальних працівників у вирішенні глобальних проблем. Визначені виклики соціального розвитку, включаючи соціальну нерівність, політичну нестабільність та екологічні проблеми, підкреслюють важливість добре підготовлених соціальних працівників для ефективного вирішення цих складних соціальних проблем. Результати дослідження сприяють розробці моделі безперервної освіти в соціальній роботі з акцентом на усунення прогалин у навчанні та компетенціях. Отримані результати надають рекомендації, засновані на фактичних даних, щодо покращення якості підготовки соціальних працівників, що зрештою покращує їхню здатність задовольняти різноманітні потреби окремих осіб і громад, що постійно розвиваються, перед лицем глобальних викликів.uk_UA
dc.description.abstractThe training of social workers is mainly carried out in the system of higher professional education. The educational standard has yet to be finalized - it contains professional and general cultural competencies but fails to formulate qualitative characteristics that would indicate the criteria for their assessment. At the same time, most countries that are members of the International Association of Schools of Social Work (IASSW) impose a whole system of specific requirements on applicants for social work training. The objective of this study is to address the scientific problem of developing a model for the continuous education system for social workers and analyze the quality of their training. The study employs a mixedmethods approach, combining quantitative and qualitative research methods. The study highlights the increased relevance and demand for social workers in addressing global problems. The identified challenges in social development, i ncluding social inequality, political instability, and environmental issues, underscore the importance of well-trained social workers to tackle these complex social issues effectively. The study's results contribute to the development of a model for continuous education in social work, with a focus on addressing the gaps in training and competencies. The findings provide evidence-based recommendations for improving the quality of social workers' training, ultimately enhancing their ability to address the diverse and evolving needs of individuals and communities in the face of global challenges.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectsocial workuk_UA
dc.subjectquality of traininguk_UA
dc.subjectquality classesuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectякість навчанняuk_UA
dc.subjectякісні заняттяuk_UA
dc.titleProfessional training of future social workers in the face of instabilityuk_UA
dc.title.alternativeПрофесійна підготовка майбутніх соціальних працівників в умовах нестабільностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE SOCIAL WORKERS IN THE FACE.pdf172,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.