Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12701
Назва: | The Formation of Infomedia Literacy of Students in a Media Tournament |
Інші назви: | Формування інформаційно-медійної грамотності учнів у медіатурнірі |
Автори: | Yachmenyk, M. Kharchenko, I. Semenog, O. Kyrylenko, N. Ostroha, M. Bohoslavskyi, S. Semenikhina, O. Ячменик, М. Харченко, І. Семеног, О. Кириленко, Н. Острога, М. Богославський, С. Семеніхіна, О. |
Ключові слова: | media literacy media education digital skills медіаграмотність медіаосвіта цифрові навички |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | The Formation of Infomedia Literacy of Students in a Media Tournament [Electronic resource] / М. Yachmenyk, I. Kharchenko, O. Semenog [and athers] // 2023 46th MIPRO ICT and Electronics Convention (MIPRO), (May 22 – May 26, 2023, Opatija, Croatia). – Opatija, 2023. – P. 660-665. – Режим доступу : https://ieeexplore.ieee.org/document/10159736. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | The article touches upon the problem of forming Infomedia literacy of high school students in a media tournament. The concept of info-media literacy is described. It is substantiated that the modern form of extracurricular work is a media tournament, participation in which can affect the level of info-media literacy of young people. The experience of organizing and conducting a media tournament within the framework of the grant project of the Council for International Research and Exchanges (IREX) is described, which included a number of events (Bar-camp "Online Tools", Workshop "Media literacy tools in the study of literary works", Workshop "Formation of skills of evaluation and interpretation of media information", Training "Language media master" and four checkpoints). The effectiveness of the media tournament has been proven statistically. According to the results of the selection of teams for the Media Tournament, it was revealed that Ukrainian schools do not have a policy of conscious formation of information literacy of students. |
Опис: | У статті порушено проблему формування інфомедійної грамотності старшокласників у медіатурнірі. Описано поняття інфомедійної грамотності. Обґрунтовано, що сучасною формою позакласної роботи є медіатурнір, участь у якому може вплинути на рівень інфомідійної грамотності молоді. Описано досвід організації та проведення медіатурніру в рамках грантового проекту Ради міжнародних досліджень та обмінів (IREX), який включав ряд заходів (Бар-кемп «Онлайн-інструменти», Воркшоп «Інструменти медіаграмотності». при вивченні літературних творів», Практикум «Формування навичок оцінювання та інтерпретації медіаінформації», Тренінг «Мовний медіамайстер» та чотири контрольні). Ефективність медіатурніру доведена статистично. За результатами відбору команд на Медіатурнір виявлено відсутність в українських школах політики свідомого формування інформаційної грамотності учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12701 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
THE FORMATION OF INFOMEDIA LITERACY OF STUDENTS IN A MEDIA TOURNAMENT.pdf | 882,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.