Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМасік, Валерій Сергійович-
dc.contributor.authorMasik, Valeriy Serhiyovych-
dc.date.accessioned2025-01-20T10:40:31Z-
dc.date.available2025-01-20T10:40:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Макароваuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13175-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to finding ways to improve marketing management of consumer loyalty in small business enterprises. The first section examines the theoretical and methodological foundations of marketing management of consumer loyalty in small business enterprises, identifies the essence and components of the process, characterizes the advantages and disadvantages of the main models of consumer loyalty management, analyzes the current state of the coffee market and catering establishments, and identifies areas of effective marketing management of consumer loyalty. In addition, the author examines the main challenges faced by coffee shop owners during martial law and operation near the border. The second section presents the organizational and economic characteristics of the studied coffee shop network, analyzes its marketing activities. In addition, an assessment of the marketing activities of the coffee shop chain was carried out, a SWOT analysis was conducted and factors influencing the change in consumer loyalty were identified. An assessment of the level of consumer loyalty of the coffee shop chain was carried out. The third section substantiates the directions for improving the management of consumer loyalty of a small business enterprise. A corporate strategy for the coffee shop chain was proposed for implementation, which will become the foundation for the further formation of a loyal audience of the network, the main factor in the development of the network. Based on the EFAS analysis, a consumer loyalty program was developed, which will contribute to the formation of a customer community and the support of local residents.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів удосконалення маркетингового управління лояльністю споживачів підприємства малого бізнесу. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи маркетингового управління лояльністю споживачів підприємства малого бізнесу, визначено сутність та складові процесу, охарактеризовано переваги та недоліки основних моделей управління лояльністю споживачів, проаналізовано сучасний стан ринку кави та закладів громадського харчування та визначено напрями ефективного маркетингового управління лояльністю споживачів. Крім того автором досліджено основні виклики, якими стикаються власники кав’ярень в період воєнного стану та функціонування поблизу кордону. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваної мережі кав’ярень, проаналізовано її маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання маркетингової діяльності мережі кав’ярень, проведено SWOT-аналіз та визначено фактори, що впливають на зміну лояльності споживачів. Проведено оцінювання рівня лояльності споживачів мережі кав’ярень. В третьому розділі обґрунтовано напрями удосконалення управління лояльністю споживачів підприємства малого бізнесу. Запропоновано до впровадження корпоративну стратегію мережі кав'ярень, що стане фундаментом для подальшого формування лояльної аудиторії мережі, головного фактору розвитку мережі. На основі проведеного EFAS-аналізу розроблено програму лояльності споживачів, що сприятиме формуванню спільноти клієнтів, підтримці місцевих жителів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectуправління лояльністюuk_UA
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UA
dc.subjectloyaltyuk_UA
dc.subjectloyalty managementuk_UA
dc.subjectloyalty programuk_UA
dc.titleМаркетингове управління лояльністю клієнтів на підприємствах малого бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of customer loyalty in small business enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Масік В.С._Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.