Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Дмитро Петрович-
dc.contributor.authorGavrylenko, Dmytro Petrovych-
dc.date.accessioned2025-04-07T08:10:53Z-
dc.date.available2025-04-07T08:10:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Макароваuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13577-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to the search for strategic directions for the development of a catering establishment. The first section considers the theoretical principles of the enterprise's marketing strategy, defines the essence and components of the marketing strategy, characterizes the advantages and disadvantages of the main approaches to the strategic development of the enterprise, analyzes the current state of catering establishments in Ukraine and identifies directions for their effective marketing development. In addition, the author examines the main challenges faced by owners of catering establishments during martial law and operation near the border. The second section presents the organizational and economic characteristics of the studied restaurant, analyzes its marketing activities. In addition, an assessment of the restaurant's marketing activities in comparison with competitors was carried out, a SWOT analysis was conducted and factors influencing the formation of the restaurant's marketing strategy were identified. The third section substantiates the strategic directions for improving the restaurant's marketing activities. A franchise marketing strategy has been developed and economically justified, which will become the foundation for the further formation of a restaurant network under the TM "Crocodile". Based on the analysis, a risk map for the restaurant has been developed by the level of impact and probability of occurrence, which will allow the restaurant to effectively carry out marketing management of strategic risks. The directions for ensuring the sustainability of the restaurant business in war conditions have been determined and a set of anti-crisis measures has been outlined.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена пошуку стратегічних напрямів розвитку закладу громадського харчування. В першому розділі розглянуто теоретичні засади маркетингової стратегії підприємства, визначено сутність та складові маркетингової стратегії, охарактеризовано переваги та недоліки основних підходів до стратегічного розвитку підприємства, проаналізовано сучасний стан закладів громадського харчування в Україні та визначено напрями їх ефективного маркетингового розвитку. Крім того автором досліджено основні виклики, якими стикаються власники закладів громадського харчування в період воєнного стану та функціонування поблизу кордону. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного ресторану, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання маркетингової діяльності ресторану в порівнянні з конкурентами, проведено SWOT-аналіз та визначено фактори, що впливають на формування маркетингової стратегії ресторану. В третьому розділі обґрунтовано стратегічні напрями удосконалення маркетингової діяльності ресторану. Розроблено та економічно обгрунтовано франчайзингову маркетингову стратегію, що стане фундаментом для подальшого формування мережі ресторанів під ТМ «Crocodile». На основі проведеного аналізу розроблено карту ризиків для ресторану за рівнем впливу та ймовірності виникнення, що дозволить ресторану ефективно здійснювати маркетингове управління стратегічними ризиками. Визначено напрями забезпечення стійкості ресторанного бізнесу в умовах війни та обґрунтовано комплекс антикризових заходів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectфранзайчингuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectfranchisinguk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії закладу громадського харчуванняuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a marketing strategy for a catering establishmentuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гавриленко Д._Кваліфікаційна_робота_2025.pdf
  Restricted Access
4,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.