Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13720
Назва: | Rationality analysis of university brand implementation path |
Інші назви: | Аналіз раціональності шляху впровадження бренду університету |
Автори: | Rui, Liang Yafeng, Han Bliumska-Danko, Kseniia Danko, Yuriy Руі, Льен Яфенг, Хан Блюмська-Данько, Ксенія Валеріївна Данько, Юрій Іванович |
Ключові слова: | university brand brand strategy implementation path бренд університету стратегія бренду шлях впровадження |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | SNAU |
Бібліографічний опис: | Rationality analysis of university brand implementation path [Electronic resource] / L. Rui, Y. Han, K. Bliumska-Danko, Yu. Danko // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2023. – Вип. 4 (96). – С. 48-54. |
Короткий огляд (реферат): | Brand is a socio-economic phenomenon. Brand is the product of the development of commodity economy to a certain stage. The generation of brand marks the maturity of the concept in the process of commodity exchange. To simply define a brand, it refers to a name, symbol, symbol or design of a seller or service, highlighting its competitive advantage and being distinguished from its competitors. In tandem with trends toward the popularization, marketi zation, and internationalization of higher education, brand marketing emerged in the field of higher education in the 1980s. In addition, with improvements in social welfare and new forms of public management, the commercialization and marketization of higher education have attracted increasing attention. The definition of the university brand can be described as that the university brand is the organic combination of representation information (name, noun, mark or design) and profound connotation (value, culture, personality and spirit), so that it is distinguished from competitors and recognized by consumers. Brand strategy is the overall planning and implementation of brand building and future development carried out by brand institutions under the guidance of brand strategic thinking based on their own con ditions and analysis of the current situation and future trends of the external competitive environment. The essence of brand strategy is to shape the core expertise of the company, thereby ensuring its long-term development. Brand strategy is to establish a corporate strategy centered on building a strong brand. The core of raising brand building to the business strategy of a company lies in establishing a distinctive brand identity. Through the analysis of the actual situation and future trend of the external competitive environment, according to the guidance of its own conditions, the university conducts the overall planning and implementation of the future development of the university under the guidance of brand strategic thought. The C9 Alliance is the first university alliance between top universities in China. The alliance includes nine universities, including Peking University, Tsinghua University, Zhejiang University, Fudan University, Shanghai Jiao Tong University, Nanjing University, University of Science and Technology of China, Xi’an Jiaotong University and Harbin Institute of Technology. Its development model, development path, talent training and other aspects are the target of many Chinese universities. Centering on the connotation of university brand, this paper analyzes the brand implementation road of “C9 Alliance” university to prove the rationality of the model observation point proposed in this paper, and on thhis basis, puts forward reference suggestions on the implementation path of ordinary undergraduate university brand. |
Опис: | Бренд – це соціально-економічне явище. Бренд є продуктом розвитку товарного господарства до певного етапу. Поява бренду знаменує собою зрілість концепції в процесі товарного обміну. Якщо просто визначити бренд, то він означає назву, символ, знак або дизайн продавця або послуги, що підкреслює його конкурентну перевагу і відрізняє від конкурентів. У тандемі з тенденціями до популяризації, маркетизації та інтернаціоналізації вищої освіти у 1980-х роках у сфері вищої освіти з’явився маркетинг брендів. Крім того, з покращенням соціального добробуту та новими формами державного управління, комерціалізація та маркетизація вищої освіти привертають все більшу увагу. Визначення бренду університету можна описати так: бренд університету – це органічне поєднання представницької інформації (ім’я, іменник, знак або дизайн) та глибокої конотації (цінність, культура, особистість і дух), завдяки чому він відрізняється від конкурентів і визнається споживачами. Стратегія бренду – це загальне планування та реалізація побудови та майбутнього розвитку бренду, що здійснюється інституціями бренду під керівництвом стратегічного мислення бренду, виходячи з власних умов та аналізу поточної ситуації і майбутніх тенденцій зовнішнього конкурентного середовища. Суть бренд-стратегії полягає у формуванні ключової експертизи компанії, що забезпечує її довгостроковий розвиток. Бренд-стратегія полягає у створенні корпоративної стратегії, орієнтованої на побудову сильного бренду. В основі піднесення побудови бренду до рівня бізнес-стратегії компанії лежить створення виразної ідентичності бренду. На основі аналізу фактичної ситуації та майбутніх тенденцій зовнішнього конкурентного середовища, відповідно до власних умов, університет здійснює загальне планування та реалізацію майбутнього розвитку університету під керівництвом стратегічного мислення бренду. Альянс C9 – це перший університетський альянс між провідними університетами Китаю. До альянсу входять дев’ять університетів, зокрема Пекінський університет, Університет Цінхуа, Чжецзянський університет, Університет Фудань, Шанхайський університет Цзяо Тун, Нанкінський університет, Китайський науково-технічний університет, Сіаньський університет Цзяотун та Харбінський технологічний інститут. Його модель розвитку, шлях розвитку, підготовка талантів та інші аспекти є метою багатьох китайських університетів. Зосереджуючись на конотації університетського бренду, ця стаття аналізує шлях впровадження бренду університету “Альянс C9”, щоб довести раціональність моделі спостереження, запропонованої в цій статті, і на цій основі висуває рекомендаційні пропозиції щодо шляху впровадження бренду звичайного бакалаврського університету. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13720 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Вісник СНАУ" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
314-Текст статті-405-1-10-20231207.pdf | 417,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.