Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСалатенко, Іван Олександрович-
dc.contributor.authorSalatenko, Ivan Oleksandrovich-
dc.date.accessioned2025-06-02T11:36:40Z-
dc.date.available2025-06-02T11:36:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСалатенко І. О. Професійно-прикладна фізична підготовка студентів закладів вищої освіти та їх психофізіологічна підготовленість [Електронний ресурс] / І. О. Салатенко // Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження : світовий досвід : VI Міжнародна наукова конференція, (Івано-Франківськ, 2 травня 2025 р.). – Івано-Франківськ, 2025. – С. 336-337. – Режим доступу : https://doi.org/10.62731/mcnd-02.05.2025. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13776-
dc.descriptionThe main goal of training students in higher education institutions is to form their readiness for professional activity. The high level of modern technology and technology requires a person to be appropriately prepared. Due to the constant increase in the intensity of human activity, it is important to develop both professional knowledge and psychophysiological readiness. Scientists such as (M. Ya. Vilensky, 1982, 1987; T. Yu. Krutsevich, 2003; O. O. Yaremenko, O. D. Dubogai, 2005) really took this issue into account, trying to find effective measures to prepare people for future work. Students of higher education institutions spend more and more time at the computer, which negatively affects their health, as a result of which they are influenced by factors such as noise, the release of harmful substances, specific conditions for the organs of vision, physical inactivity, information overload and stress.uk_UA
dc.description.abstractГоловна мета навчання студентів у закладах вищої освіти це – формування їхньої готовності до професійної діяльності. Високий рівень сучасної техніки й технологій вимагає від людини відповідної підготовленості. Завдяки постійному підвищенню інтенсивності людської діяльності, важливо розвивати як професійні знання, так і психофізіологічну готовність. Такі вчені як (М. Я. Віленський, 1982, 1987; Т. Ю. Круцевич, 2003; О. О. Яременко, О. Д. Дубогай, 2005) дійсно берали це питання до уваги, намагаючись знайти ефективні заходи для підготовки людей до майбутньої трудової діяльності. Студенти закладів вищої освіти все більше часу проводять за комп’ютером, що негативно відображається на їх здоров’ї, внаслідок цього мають вплив таких факторів як шум, виділення шкідливих речовин, специфічні умови роботи органів зору, гіподинамія, інформаційне навантаження та стрес.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectорганізація фізичного вихованняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectorganization of physical educationuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleПрофесійно-прикладна фізична підготовка студентів закладів вищої освіти та їх психофізіологічна підготовленістьuk_UA
dc.title.alternativeProfessional and applied physical training of students of higher education institutions and their psychophysiological readinessuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ 2.pdf110,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.