Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧистякова, Ірина-
dc.contributor.authorХарченко, Сергій-
dc.contributor.authorЛатишев, Володимир-
dc.contributor.authorChystiakova, Iryna-
dc.contributor.authorKharchenko, Serhii-
dc.contributor.authorLatyshev, Volodymyr-
dc.date.accessioned2025-06-06T07:31:03Z-
dc.date.available2025-06-06T07:31:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧистякова І. Технологія виховання школярів у системі позашкільної освіти США [Електронний ресурс] / І. Чистякова, С. Харченко, В. Латишев // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2025. – № 1 (141). – С. 330-340.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13806-
dc.descriptionThe article identifies and characterizes the technologies of school student upbringing within the U.S. afterschool education system. It is noted that effective afterschool programs have a positive impact on students’ educational outcomes, school attendance, and social-emotional learning. Student participation in extracurricular activities is defined as an important aspect of the educational experience. It is established that afterschool programs extend students’ learning time. Policymakers intend to use these programs to promote educational equity and reduce the caregiving burden on families, thereby maximizing the role of schools as primary institutions in fostering the development of students’ cognitive and non-cognitive abilities. The leading technologies of school student upbringing within the U.S. afterschool education system are identified: connected learning technologies, STEAM education technologies, network-based technologies, and digital equity technologies. It is proven that afterschool programs are an integral component of the learning ecosystem – they have the capacity to bridge existing gaps in access to additional learning opportunities, caring mentors, resources, and peer networks that can spark a passion for knowledge among youth. This is a vivid example of a field that has fully embraced the reality that learning takes place both inside and outside the classroom. The flexibility of afterschool programs allows young people to use out-ofschool time to connect their interests with learning and to deepen their understanding of school subjects.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено та охарактеризовано технології виховання учнівської молоді в системі позашкільної освіти в США. Зазначено, що ефективні позашкільні програми позитивно впливають на освітні результати учнів, відвідуваність школи та соціально-емоційне навчання. Участь учнівської молоді в позашкільній діяльності визначено як важливий аспект освітнього досвіду. З’ясовано, що позашкільні програми подовжують час навчання учнів. Політики мають намір використовувати їх для сприяння освітній рівності та зменшення навантаження з догляду за дітьми на родини, тим самим максимально розширюючи роль шкіл як основних осередків виховання у розвитку когнітивних та некогнітивних здібностей учнів. Виявлено провідні технології виховання учнівської молоді в системі позашкільної освіти США: технології взаємопов’язаного навчання, технології STEAM-освіти, мережеві технології та технології цифрової рівності. Доведено, що позашкільні програми є невід’ємною складовою екосистеми навчання – вони мають здатність долати розриви, які існують щодо доступу до додаткових можливостей для навчання, турботливих наставників, ресурсів і мереж однолітків, що можуть викликати в молоді захоплення здобуттям знань. Це яскравий приклад галузі, яка повністю прийняла реальність того, що навчання відбувається як у класі, так і поза ним. Гнучкість позашкільних програм дозволяє молоді використовувати години поза школою для того, щоб пов’язати їхні інтереси з навчанням, а також поглибити засвоєння шкільного матеріалу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСумський державний педагогічний університетuk_UA
dc.subjectтехнології вихованняuk_UA
dc.subjectпозашкільна освітаuk_UA
dc.subjectсистема позашкільної освітиuk_UA
dc.subjectupbringing technologiesuk_UA
dc.subjectafterschool educationuk_UA
dc.subjectafterschool education systemuk_UA
dc.titleТехнологія виховання школярів у системі позашкільної освіти СШАuk_UA
dc.title.alternativeTechnologies of school student upbringing in the U.S. afterschool education systemuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко.pdf185,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.