Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвтушенко, Євген-
dc.contributor.authorYevtushenko, Yevhen-
dc.date.accessioned2025-06-18T07:30:57Z-
dc.date.available2025-06-18T07:30:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЄвтушенко Є. Г. Використання фітнес-додатків з метою залучення студентської молоді до фізичної активності під час дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Є. Г. Євтушенко // Суспільство та національні інтереси. – 2025. – № 2(10). – С. 145-158.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13907-
dc.descriptionThe article examines the types of physical activity undertaken by students during distance learning through independent fitness activities using modern digital technologies in the form of fitness applications. This approach is particularly popular among young people, enabling training in various locations and conditions. Attention is drawn to the wide range of physical activity types available for independent training with the help of fitness applications (strength, muscular endurance, flexibility, cardio workouts, yoga, Pilates, functional training, high-intensity interval training, stretching, meditation and relaxation, etc.). The importance of using digital assistants for nutritional monitoring is emphasized. These tools calculate daily caloric needs, determine the ideal balance of macronutrients (proteins, fats, carbohydrates) and micronutrients (vitamins, minerals), and provide recipes tailored to the student’s sports nutrition preferences.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості фізичної активності студентів під час дистанційного навчання через самостійні заняття силовим фітнесом із застосуванням сучасних цифрових технологій, зокрема фітнес-додатків. Такий формат тренувань набуває популярності серед молоді та забезпечує можливість займатися в різних місцях і умовах. Акцентується увага на широкому діапазоні направлень фізичної активності, що можна використовувати під час самостійних занять за допомогою фітнес-додатків (сила, силова витривалість, гнучкість, кардіо навантаження, йога, пілатес, функціональні тренування, тренування високої інтенсивності, розтяжка, медитація та релаксація тощо). Наголошено на можливості застосування цифрового помічника з метою контролю харчування, де функціонал розраховує добову норму калорій, визначає ідеальне співвідношення макронутрієнтів (білки, жири, вуглеводи) та мікронутрієнтів (вітаміни, мінерали), пропонуються рецепти, відповідні спортивним харчовим вподобанням студента.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфітнес-додатокuk_UA
dc.subjectфізична активністьuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectfitness appuk_UA
dc.subjectphysical activityuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.titleВикористання фітнес-додатків з метою залучення студентської молоді до фізичної активності під час дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeThe use of fitness apps to engage students in physical activity during distance learninguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Євтушенко стаття ВИКОРИСТАННЯ ФІТНЕС.pdf323,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.