Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13941
Назва: | Особливості викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам юридичних спеціальностей |
Інші назви: | Peculiarities of Teaching English for Specific Purposes to Law Students |
Автори: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | англійська мова міжнародне спілкування інтерактивні методи навчання English language international communication interactive teaching methods |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Рідель Т. М. Особливості викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам юридичних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // SWorldJournal. – 2025. – Issue № 29, Part 3. – Р. 3-11. – Режим доступу : https://doi.org/10.30888/2663-5712.2025-29-03 ; https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/issue/view/swj29-03/swj29-03. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам юридичних спеціальностей. Основну увагу приділено необхідності володіння майбутніми юристами іноземною мовою як засобом професійного спілкування в умовах глобалізації та інтернаціоналізації правової практики. Акцент зроблено на важливості формування у студентів навичок розуміння та використання юридичної термінології, здійснення перекладу правових текстів, а також опанування комунікативних умінь, необхідних для вирішення професійних завдань. Обґрунтовано значення професійно орієнтованих технологій навчання, які передбачають використання інтерактивних методів, таких як рольові ігри, симуляції судових процесів, і проєктні методики. Розкрито роль мотивації студентів у процесі навчання, а також важливість врахування їхніх інтересів і професійних потреб. Визначено, що навчальні матеріали повинні відповідати сучасним вимогам і відображати актуальні проблеми правничої сфери. Стаття підкреслює значущість інтеграції теоретичних знань і практичних навичок, що забезпечується завдяки застосуванню автентичних матеріалів, технічних засобів навчання та мультимедійних ресурсів. Також проаналізовано труднощі, пов’язані з перекладом юридичних текстів, зокрема через відмінності у термінології та правових системах різних країн. Зроблено висновок, що ефективне навчання англійської мови студентів юридичних спеціальностей вимагає використання інноваційних підходів, які сприяють формуванню у них професійної компетентності, критичного мислення та комунікативної культури. Подальші дослідження у цій галузі мають бути спрямовані на вдосконалення методик навчання з урахуванням сучасних викликів і потреб юридичної практики. |
Опис: | The article examines the peculiarities of teaching English for professional purposes to law students. Particular attention is paid to the necessity for future lawyers to master a foreign language as a tool for professional communication in the context of globalization and the internationalization of legal practice. Emphasis is placed on the importance of developing students’ skills in understanding and utilizing legal terminology, translating legal texts, and acquiring communicative abilities essential for solving professional tasks. The significance of professionally oriented teaching technologies is substantiated, highlighting the use of interactive methods such as role-playing games, court process simulations, and project-based approaches. The role of student motivation in the learning process, as well as the importance of considering their interests and professional needs, is emphasized. It is determined that teaching materials should meet contemporary standards and reflect current issues in the legal field. The article underscores the importance of integrating theoretical knowledge with practical skills, achieved through the use of authentic materials, technical teaching aids, and multimedia resources. Challenges related to the translation of legal texts are analyzed, particularly those arising from differences in terminology and legal systems across countries. The article concludes that effective teaching of English to law students requires the adoption of innovative approaches that foster the development of professional competence, critical thinking, and communicative culture. Further research in this field should focus on improving teaching methodologies to address contemporary challenges and meet the demands of legal practice. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13941 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рідель_стаття_2.pdf | 312 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.