Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2025-06-19T11:36:30Z-
dc.date.available2025-06-19T11:36:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Використання інтернет-ресурсів у навчанні аудіювання студентів-бакалаврів немовних факультетів в Україні в умовах надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // ІV Міжнародна науково-практична конференція «Інтеграція системи освіти України в європейський освітній простір», (Київ, 25 жовтня 2024 р.). – Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2024. – С. 189-192. – Режим доступу : https://iea.gov.ua/wp-content/uploads/2024/12/theses_2024_ssi-iea.pdf. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13942-
dc.descriptionListening comprehension is a crucial aspect of foreign language learning, particularly for students from non-language faculties. In emergency situations such as pandemics, war, or other crises, traditional learning methods are disrupted, and internet resources become essential for ensuring the continuity of the educational process. This paper examines the use of internet resources for teaching listening skills to bachelor students from non-language faculties in Ukraine during emergencies. The study evaluates key online platforms, podcasts, and video materials that aid in improving listening comprehension skills, while also addressing challenges such as technical limitations and student motivation. The paper recommends integrating authentic materials and interactive exercises to enhance learning effectiveness.uk_UA
dc.description.abstractАудіювання є важливим компонентом навчання іноземних мов, особливо для студентів немовних факультетів. В умовах надзвичайних ситуацій, таких як пандемії, війна або інші кризи, традиційні форми навчання змінюються, а інтернет-ресурси стають ключовим інструментом для забезпечення безперервності навчального процесу. У статті розглядається використання інтернет-ресурсів для навчання аудіювання студентів-бакалаврів немовних факультетів в Україні під час надзвичайних ситуацій. Оцінюються основні онлайн-платформи, подкасти та відеоматеріали, які допомагають покращити навички слухового сприймання, а також визначаються виклики, пов'язані з використанням інтернет-ресурсів, такі як технічні обмеження та відсутність мотивації студентів. Рекомендується інтегрувати автентичні матеріали та інтерактивні вправи для покращення ефективності навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДНУ «Інститут освітньої аналітики»uk_UA
dc.subjectінтернет-ресурсиuk_UA
dc.subjectаудіюванняuk_UA
dc.subjectнадзвичайні ситуаціїuk_UA
dc.subjectInternet resourcesuk_UA
dc.subjectlistening comprehensionuk_UA
dc.subjectemergency situationsuk_UA
dc.titleВикористання інтернет-ресурсів у навчанні аудіювання студентів-бакалаврів немовних факультетів в Україні в умовах надзвичайних ситуаційuk_UA
dc.title.alternativeThe Use of Internet Resources in Teaching Listening Skills to Bachelor's Students of Non-Language Faculties in Ukraine during Emergency Situationsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_2.pdf198,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.