Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13945
Назва: | Дослідження сприйняття демотивації у вивченні англійської мови як іноземної студентами в залежності від мови навчання |
Інші назви: | Demotivation in EFL Learning and the Medium of Instruction |
Автори: | Рідель, Тетяна Миколаївна Кириченко, Тетяна Олександрівна Ridel, Tetiana Mykolaivna Kyrychenko, Tetiana Oleksandrivna |
Ключові слова: | демотивація мотивація вивчення англійської мови як іноземної de-motivation motivation learning English as a foreign language (EFL) |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Рідель Т. М. Дослідження сприйняття демотивації у вивченні англійської мови як іноземної студентами в залежності від мови навчання [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель, Т. О. Кириченко // Інноваційна педагогіка. – 2025. – № 79. – С. 249-254. – Режим доступу : http://innovpedagogy.od.ua/archives/2025/79/part_1/51.pdf. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі дослідження демотивації у вивченні англійської мови як іноземної серед студентів з різними мовами навчання. Зокрема, розкривається сутність таких понять як мотивація та демотивація, аналізуються їхні внутрішні та зовнішні джерела. Основна увага зосереджується на порівняльному аналізі факторів демотивації, з якими стикаються студенти, що навчаються в англомовному та неангломовному середовищах, на прикладі юридичного факультету Сумського національного аграрного університету, де відкрито спеціальність «Міжнародне право» з англійською мовою викладання, та паралельно існує спеціальність «Право» з українською мовою викладання, де англійська є обов'язковим навчальним компонентом. Доводиться, що успіх в оволодінні іноземною мовою залежить від багатьох чинників, серед яких мотивація та демотивація відіграють ключову роль. Висвітлюються результати емпіричного дослідження, проведеного за допомогою анкетування, метою якого було виявлення та порівняння впливу внутрішніх та зовнішніх факторів демотивації на студентів обох груп. На основі аналізу обґрунтовується наявність статистично значущих відмінностей у сприйнятті демотивуючих факторів між студентами з різними мовами навчання. Зазначається також, що хоча мотивація є добре дослідженою сферою, демотивація залишається відносно новою та недостатньо вивченою проблемою, особливо в українському науковому контексті. У дослідженні використано «Теорію самодетермінації» Deci & Ryan, яка розглядає мотивацію через призму внутрішніх та зовнішніх факторів, таких як низька самовпевненість, негативне сприйняття мови, ставлення вчителів, методики викладання, навчальне середовище, контакт з англійською мовою, реакція друзів, підручники, складність правопису та граматики. Результати показали, що деякі фактори, як-от низька самовпевненість, недостатній контакт з мовою, нудні підручники, негативне ставлення до англійської, негативна реакція вчителів та переповнені класи, є спільними для обох груп, тоді як інші, наприклад, вплив граматики та правопису, манера викладання вчителя та реакція одногрупників, більш відчутні для студентів, які навчаються не англійською мовою. |
Опис: | This article is dedicated to the pertinent issue of investigating demotivation in English as a Foreign Language (EFL) learning among students instructed through different mediums of instruction. Specifically, it explores the nature of motivation and demotivation, analyzing their intrinsic and extrinsic sources. The primary focus is a comparative analysis of the demotivating factors encountered by students in English-medium and non-English-medium higher education contexts, exemplified by the Faculty of Law at Sumy National Agrarian University, which offers an “International Law” program with English as the medium of instruction, alongside a “Law” program with Ukrainian as the medium of instruction, where English constitutes a mandatory educational component. It is posited that successful foreign language acquisition is contingent upon a multitude of factors, with motivation and demotivation being of paramount importance. The findings of an empirical study employing questionnaires are presented, aiming to identify and compare the impact of intrinsic and extrinsic demotivating factors on both student cohorts. Based on the analysis, statistically significant differences in the perception of demotivating factors between students of differing instructional mediums are substantiated. It is further observed that while motivation has been extensively researched, demotivation remains a comparatively nascent and under-explored area, particularly within the Ukrainian academic landscape. The study draws upon Deci & Ryan’s Self-Determination Theory, which frames motivation through the lens of intrinsic and extrinsic factors, including but not limited to: lack of self-confidence, negative language perception, teacher attitudes, pedagogical methodologies, the classroom environment, English language exposure, peer feedback, textbooks, and the complexities of orthography and grammar. The findings reveal that certain factors, such as limited self-assurance, insufficient language exposure, unengaging textbooks, negative dispositions towards English, adverse teacher feedback, and overcrowded learning spaces, are shared across both groups, while others, including the influence of grammatical and orthographic rules, pedagogical approaches, and peer evaluations, are more acutely experienced by students in non-English-medium programs. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13945 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рідель_Кириченко_стаття_3.pdf | 299,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.