Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14485
Назва: Управління просуванням товарів на підприємствах
Інші назви: Management of product promotion at enterprises
Автори: Брижик, Сергій Миколайович
Bryzhyk, S. M.
Ключові слова: постачання
збут продукції
маркетингова діяльність
supply
product sales
marketing activities
Дата публікації: 2025
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Ткаченко
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є розробка заходів, спрямованих на вдосконалення процесів просування та реалізації товарів на ринку. Для досягнення поставленої мети були сформульовані завдання, розв'язання яких міститься в роботі. У першому розділі представлено теоретичні аспекти процесу просування та реалізації товарів на ринку. Розкриваються цілі, завдання, зміст та напрямки процесу просування товару на ринок, основні етапи процесів просування та їх характеристика, а також оцінка ефективності процесів просування товару. У другому розділі подано організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «СП «ПРОФІПЛАСТ», проведено аналіз конкурентного середовища досліджуваного підприємства, вивчено особливості просування та реалізації товарів ТОВ «СП «ПРОФІПЛАСТ» на ринку. У третьому розділі розглядаються напрямки вдосконалення процесів просування та реалізації товарів на ринку. Здійснено розрахунок результативності впровадження запропонованих заходів щодо підвищення ефективності рекламних методів
Опис: The purpose of this qualification paper is to develop measures aimed at improving the processes of promoting and selling goods on the market. To achieve this goal, specific objectives were formulated, the solutions to which are presented in this paper. The first chapter presents the theoretical aspects of the process of promoting and selling goods on the market. It covers the goals, objectives, content, and directions of the product promotion process, the main stages of promotion processes and their characteristics, as well as the assessment of the effectiveness of product promotion processes. The second chapter provides an organizational and economic overview of "SP "PROFIPLAST" LLC's operations, analyzes the competitive environment of the company, and examines the specifics of how "SP "PROFIPLAST" LLC promotes and sells its products in the market. The third chapter explores ways to improve the processes of product promotion and sales in the market. It includes a calculation of the effectiveness of the proposed measures aimed at enhancing advertising methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14485
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Брижик С..pdf
  Restricted Access
475,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.