Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14595
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоцерковець, Марина | - |
dc.contributor.author | Bilotserkovets, Marina | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-29T08:35:51Z | - |
dc.date.available | 2025-09-29T08:35:51Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Білоцерковець М. Формування медіаграмотності українських студентів у межах проєкту Еразмус+ Жан Моне [Електронний ресурс] / М. Білоцерковець // Acta non verba : ціннісні орієнтири вищої освіти в контексті євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, (Київ, 13-14 березня 2025 р.). – Київ, 2025. – Режим доступу : https://yearlybook-aprei.com.ua/wp-content/uploads/2025/04/Ukrayinskyj-SHHorichnyk-z-YEvropejskyh-Integraczijnyh-Studij-Vypusk-X-2025-pik.pdf. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14595 | - |
dc.description | The need to form a media literacy of citizens in Ukraine currently increases the effectiveness of countering information aggression as a component of the hybrid war waged against Ukraine, as well as the country's course towards full membership in the European Union, where the development of media education is one of the main positions of educational policy. In this discourse, media literacy includes all the technical, cognitive, social, civic, ethical and creative capabilities that a citizen must have to access information through the media; to effectively use, safely and responsibly create and share media content on various media platforms. | uk_UA |
dc.description.abstract | Потреба у формуванні медіаграмотності громадян в Україні наразі визначається необхідністю ефективної протидії інформаційній агресії як складовій гібридої війни, що ведеться проти України, а також курсу країни на повноправне членство в Євросоюзі, де розвиток медіаосвіти є одним із головних пріоритетів освітньої політики. У цьому дискурсі медіаграмотність включає всі технічні, когнітивні, соціальні, громадянські, етичні та творчі здібності, які дозволяють громадянину отримувати доступ до інформації через ЗМІ; ефективно використовувати, безпечно та відповідально створювати та ділитися медіаконтентом на різних медіаплатформах. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | евристичні технології | uk_UA |
dc.subject | інформаційний простір | uk_UA |
dc.subject | critical thinking | uk_UA |
dc.subject | heuristic technologies | uk_UA |
dc.subject | information space | uk_UA |
dc.title | Формування медіаграмотності українських студентів у межах проєкту Еразмус+ Жан Моне | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of media literacy of Ukrainian students within the Erasmus+ Jean Monté project | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bilotserkovets_ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ СТУДЕНТІВ.pdf | 297,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.