Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKurinnyi, Oleksii Viacheslavovych-
dc.contributor.authorКурінний, Олексій Вячеславович-
dc.date.accessioned2025-10-23T08:10:23Z-
dc.date.available2025-10-23T08:10:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationKurinnyi О. Innovative Information-Communication Means of Foreign Language Learning [Electronic resource] / О. Kurinnyi // Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної студентської конференціії «Світ мов і мови світу», (Київ, 17 квітня 2025 р.). – Київ : Національний університеті біоресурсів і природокористування України, 2025uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14681-
dc.descriptionШвидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) значно змінив процес вивчення іноземних мов, зробивши його більш інтерактивним, персоналізованим і доступним. У дослідженні розглядаються три ключові ІКТ-засоби: мобільні застосунки, віртуальна реальність (VR) та соціальні мережі. Мобільні додатки, як-от Duolingo, ефективні для початкового рівня, особливо для розвитку читання та слухання. VR сприяє покращенню вимови та культурної компетенції завдяки імітації реальних ситуацій. Соціальні мережі забезпечують автентичну взаємодію. Хоча ці технології підвищують мотивацію та ефективність навчання, існують виклики, пов’язані з вартістю та доступністю. Інтеграція різних інструментів разом із класичним навчанням може дати найкращі результати.uk_UA
dc.description.abstractThe rapid development of information and communication technologies (ICT) has significantly transformed foreign language learning, making it more interactive, personalized, and accessible. This summary highlights three main ICT tools: mobile applications, virtual reality (VR), and social media platforms. Mobile apps like Duolingo are effective for beginners, especially in improving reading and listening skills. VR enhances pronunciation and cultural competence by simulating real-life situations. Social platforms provide opportunities for authentic communication. While these technologies increase motivation and learning efficiency, challenges such as cost and accessibility remain. Combining these tools with traditional classroom instruction can yield the best results.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНУБіП Україниuk_UA
dc.subjectinformation-communication technologiesuk_UA
dc.subjectforeign language learninguk_UA
dc.subjectlanguage acquisitionuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectвивчення іноземних мовuk_UA
dc.subjectзасвоєння мовиuk_UA
dc.titleInnovative Information-Communication Means of Foreign Language Learninguk_UA
dc.title.alternativeІнноваційні інформаційно-комунікаційні засоби вивчення іноземних мовuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovative Information-Communication Means of Language Learning.pdf292,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.