Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-10-23T10:11:57Z-
dc.date.available2025-10-23T10:11:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationRidel Т. The role of assessment in technology-enhanced language learning [Electronic resource] / Т. Ridel // Пріоритетні напрями досліджень в науковій та освітній діяльності: матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 19-20 лютого 2025 року. – Львів : Львівський науковий форум, 2025. – С. 26-28. – Режим доступу : http://lviv-forum.inf.ua/save/2025/19-20.02/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf . – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14684-
dc.descriptionУ цифрову еру навчання мов з використанням технологій (TELL) стало важливим компонентом сучасної освіти. З інтеграцією цифрових інструментів, методи оцінювання також зазнали змін, щоб краще відповідати потребам учнів. У цій статті розглядається роль оцінювання в TELL, аналізується його ефективність, виклики та майбутні перспективи. Оцінювання має важливе значення для вимірювання прогресу студентів, виявлення проблемних зон та надання зворотного зв'язку. Традиційні методи оцінювання, такі як письмові тести та усні іспити, доповнюються новаторськими цифровими методами, такими як адаптивні тести, електронні портфоліо та автоматизовані системи зворотного зв'язку. Однак існують і виклики, зокрема питання достовірності та надійності цифрових оцінок, доступності та етичних аспектів, пов'язаних із безпекою даних. Майбутнє оцінювання в TELL, ймовірно, буде включати подальшу інтеграцію штучного інтелекту, великих даних та віртуальної реальності для надання персоналізованих та занурювальних оцінних досвідів.uk_UA
dc.description.abstractIn the digital age, technology-enhanced language learning (TELL) has become a vital component of modern education. With the integration of digital tools, assessment methods have also evolved to better suit learners' needs. This paper explores the role of assessment in TELL, examining its effectiveness, challenges, and future prospects. Assessment plays a crucial role in language learning by measuring students' progress, identifying areas for improvement, and providing feedback. Traditional assessments, such as written tests and oral exams, are being supplemented by innovative digital methods, including adaptive testing, e-portfolios, and automated feedback systems. However, there are challenges related to the validity and reliability of digital assessments, accessibility, and ethical concerns regarding data security. The future of assessment in TELL is likely to involve further integration of AI, big data analytics, and virtual reality (VR) to provide immersive and personalized assessment experiences.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectassessmentuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectdigital toolsuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectцифрові інструментиuk_UA
dc.titleThe role of assessment in technology-enhanced language learninguk_UA
dc.title.alternativeРоль оцінювання в навчанні мов з використанням технологійuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf76,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.