Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14737
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBerestok, Olha Volodymyrivna-
dc.contributor.authorБересток, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-11-05T09:25:36Z-
dc.date.available2025-11-05T09:25:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationBerestok О. Factors that Influence Instructor’s Decision to Incorporate Technology into Educational Process [Electronic resource] / O. Berestok // Learning & Teaching : in the World after War : Conference Proceedings of III International Scientific & Practical Conference, (Kharkiv, Ukraine, 08 November, 2024). – Kharkiv, 2024. – Р. 35. – Режим доступу : http://doi.org/10.5281/zenodo.13991498. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14737-
dc.descriptionУ статті йдеться про впровадження технологій, які змінили спосіб навчання в інститутах та університетах через обставини, в яких нам доводиться жити сьогодні, особливо в умовах онлайн-освіти. Згідно з нещодавнім дослідженням, щонайменше дві третини всіх вищих навчальних закладів пропонують різні дистанційні курси та семінари, щоб зберегти конкурентоспроможність серед інших вищих навчальних закладів та задовольнити різноманітні запити студентів у рамках сучасних викликів.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the implementation of technology that has changed the way instruction, delivered in institutes and universities due to the circumstances we have to live in nowadays, especially in terms of online education. According to a recent research, at least two-thirds of all higher educational establishments propose different distance courses and workshops to keep competitiveness among other institutions of higher learning and meet various student’s demands in the framework of modern challenges.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectinstructionuk_UA
dc.subjectinternal factorsuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectвнутрішні факториuk_UA
dc.titleFactors that Influence Instructor’s Decision to Incorporate Technology into Educational Processuk_UA
dc.title.alternativeФактори, що впливають на рішення викладача щодо впровадження технологій у навчальний процесuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
berestok FACTORS THAT INFLUENCE INSTRUCTOR’S DECISION.pdf333,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.