Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14737Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Berestok, Olha Volodymyrivna | - |
| dc.contributor.author | Бересток, Ольга Володимирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T09:25:36Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-05T09:25:36Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Berestok О. Factors that Influence Instructor’s Decision to Incorporate Technology into Educational Process [Electronic resource] / O. Berestok // Learning & Teaching : in the World after War : Conference Proceedings of III International Scientific & Practical Conference, (Kharkiv, Ukraine, 08 November, 2024). – Kharkiv, 2024. – Р. 35. – Режим доступу : http://doi.org/10.5281/zenodo.13991498. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14737 | - |
| dc.description | У статті йдеться про впровадження технологій, які змінили спосіб навчання в інститутах та університетах через обставини, в яких нам доводиться жити сьогодні, особливо в умовах онлайн-освіти. Згідно з нещодавнім дослідженням, щонайменше дві третини всіх вищих навчальних закладів пропонують різні дистанційні курси та семінари, щоб зберегти конкурентоспроможність серед інших вищих навчальних закладів та задовольнити різноманітні запити студентів у рамках сучасних викликів. | uk_UA |
| dc.description.abstract | The article deals with the implementation of technology that has changed the way instruction, delivered in institutes and universities due to the circumstances we have to live in nowadays, especially in terms of online education. According to a recent research, at least two-thirds of all higher educational establishments propose different distance courses and workshops to keep competitiveness among other institutions of higher learning and meet various student’s demands in the framework of modern challenges. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | technology | uk_UA |
| dc.subject | instruction | uk_UA |
| dc.subject | internal factors | uk_UA |
| dc.subject | технології | uk_UA |
| dc.subject | викладання | uk_UA |
| dc.subject | внутрішні фактори | uk_UA |
| dc.title | Factors that Influence Instructor’s Decision to Incorporate Technology into Educational Process | uk_UA |
| dc.title.alternative | Фактори, що впливають на рішення викладача щодо впровадження технологій у навчальний процес | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| berestok FACTORS THAT INFLUENCE INSTRUCTOR’S DECISION.pdf | 333,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.