Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14875| Назва: | Порівняння собівартості перевезень аграрних вантажів найманими і власними вантажними автомобілями в Сумській області |
| Інші назви: | Comparison of the cost of transportation of agricultural cargo by hired and own trucks in the Sumya region |
| Автори: | Мікуліна, Марина Олександрівна Клєщ, Олег Віталійович Клименко, Дмитро Володимирович Коваль, Владислав Едуардович Mikulina, Maryna Klieshch, Oleh Klymenko, Dmytro Koval, Vladislav |
| Ключові слова: | економічна собіватрість тарифи аграрні підприємства economic cost tariffs agricultural enterprises |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Barca Academy Publishing |
| Бібліографічний опис: | Порівняння собівартості перевезень аграрних вантажів найманими і власними вантажними автомобілями в Сумській області [Електронний ресурс] / М. Мікуліна, О. Клєщ, Д. Клименко, В. Коваль // European science and innovation congress. Proceedings of the 1st International scientific and practical conference. – Barcelona : Barca Academy Publishing, 2025. – Pp. 219-227. – Режим доступу : https://sci-conf.com.ua/i-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-european science-and-innovation-congress-8-10-12-2025-barselona-ispaniya-arhiv/. – Заголовок з екрану. |
| Короткий огляд (реферат): | Логістика є важливою складовою аграрного виробництва, оскільки своєчасні поставки добрив, насіння та засобів захисту рослин безпосередньо впливають на обсяг і якість врожаю. Для аграрних підприємств Сумського регіону вибір між власним автопарком і найманими перевізниками є однією з основних проблем у контексті логістики. Міські та приміські перевезення малотоннажними і середньотоннажними автомобілями у м. Суми характеризуються стабільним рівнем ринкових тарифів. За період, протягом якого ми працювали над даним дослідженням, локальний ринок майже не диференціював ціни за типом кузова (тент, борт, ізотермічний фургон). Тарифи формувалися переважно за тоннажністю, режимом оплати (погодинна, покілометрова, фіксована ставка), попитом та пробігом. Різниця у вартості між тентовими автомобілями, бортовими платформами та ізотермічними фургонами становила 0–20% і для невеликих відстаней у межах області суттєво не впливала на загальний тариф. Тому подані нами показники можна використовувати як середні ринкові значення для економічного аналізу перевезень аграрних вантажів у Сумській області. |
| Опис: | Logistics is an important component of agricultural production, since timely deliveries of fertilizers, seeds and plant protection products directly affect the volume and quality of the harvest. For agricultural enterprises in the Sumy region, the choice between their own fleet and hired carriers is one of the main problems in the context of logistics. Urban and suburban transportation by light and medium-duty vehicles in the city of Sumy is characterized by a stable level of market tariffs. During the period during which we worked on this study, the local market almost did not differentiate prices by body type (tent, flatbed, isothermal van). Tariffs were formed mainly by tonnage, payment mode (hourly, per kilometer, fixed rate), demand and mileage. The difference in cost between tent vehicles, flatbeds and isothermal vans was 0–20% and for short distances within the region did not significantly affect the overall tariff. Therefore, the indicators we have provided can be used as average market values for the economic analysis of agricultural cargo transportation in the Sumy region. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14875 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| стаття..pdf | 719,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.