Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧирва, А. С.-
dc.contributor.authorЧирва, А. С.-
dc.contributor.authorChyrva, A. S.-
dc.date.accessioned2014-08-04T10:21:24Z-
dc.date.available2014-08-04T10:21:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЧирва А. С. Вимірювання інтернаціоналізації вищої освіти [Електронний ресурс] / А. С. Чирва // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - Budapest, 2014. - IІ (10), Issue: 20. - Р. 99 - 102.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1671-
dc.descriptionThe article presents the analysis of basic approaches to measuring higher education internationalization (HEI). Monitoring approach is considered to be taking the leading role in measuring internationalization efficiency. This approach foresees quality providence of internationalized higher education and it appears to be the formation process of international standards and evaluative comparison of curricula, academic success according to the criteria of internationalization efficiency. The principal objects of assessing have been defined (institutional program of education internationalization, curricula and academic programs, faculty competence, methodical provision of education internationalization, academic mobility, results of institutional internationalization activity). The factors of HEI efficiency have been characterized. Initial, intermediate, final assessing indicators of HEI level have been presented. The objectives realization efficiency of HEI has been determined to be dependent to a great extent from implementation of innovative approaches to assessing and monitoring of HEI results.uk_UK
dc.description.abstractПроаналізовано підходи до вимірювання ефективності інтернаціоналізації вищої освіти. Встановлено, що ключовим підходом є моніторинговий – передбачає забезпечення якості інтернаціоналізованої вищої освіти і є процесом формування міжнародних стандартів і оціночного порівняння навчальних планів, академічної успішності відповідно до критеріїв ефективності інтернаціоналізації. Визначено основні об’єкти оцінювання (інституційні програми інтернаціоналізації змісту освіти, навчальні плани і програми, компетентність викладачів, методичне забезпечення, академічна мобільність, результати інтернаціоналізованого змісту освіти) та охарактеризовано ознаки ефективності інтернаціоналізації вищої освіти. Представлено початкові, проміжні та кінцеві індикатори оцінювання рівня інтернаціоналізації вищої освіти. Встановлено, що ефективність реалізації завдань інтернаціоналізації вищої освіти в значній мірі залежить від запровадження інноваційних підходів до оцінювання й моніторингу результатів інтернаціоналізації вищої освіти. Проанализированы основные подходы к измерению интернационализации высшего образования. Установлено, что основным подходом является мониторинговый – предвидит обеспечение качества интернационализированного высшего образования и является процессом формирования международных стандартов и оценочного сравнения учебных планов, академической успешности по критериям эффективности интернационализации. Определены основные объекты оценивания, дана характеристика признакам эффективности интернационализации высшего образования. Представлены начальные, промежуточные и конечные индикаторы оценивания уровня интернационализации высшего образования. Установлено, что эффективность реализации задач интернационализации высшего образования в большой степени зависит от внедрения инновационных подходов к оцениванию и мониторингу результатов интернационализации высшего образования.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisher«Science and Education a New Dimension»uk_UK
dc.subjectвимірювання інтернаціоналізації вищої освітиuk_UK
dc.subjectпідходи до вимірювання інтернаціоналізаціїuk_UK
dc.subjectоцінювання та моніторингuk_UK
dc.subjectіндикаториuk_UK
dc.subjectознаки ефективностіuk_UK
dc.subjectизмерение интернационализации высшего образованияuk_UK
dc.subjectподходы к измерению интернационализацииuk_UK
dc.subjectоценивание и мониторингuk_UK
dc.subjectиндикаторыuk_UK
dc.subjectпризнаки эффективностиuk_UK
dc.subjectmeasuring higher education internationalizationuk_UK
dc.subjectapproaches to measuring internationalizationuk_UK
dc.subjectassessing and monitoringuk_UK
dc.subjectindicatorsuk_UK
dc.subjectfactors of efficiencyuk_UK
dc.titleВимірювання інтернаціоналізації вищої освітиuk_UK
dc.title.alternativeИзмерение интернационализации высшего образованияuk_UK
dc.title.alternativeMeasuring internationalization of higher educationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВимірюванняІВО.pdf226,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.