Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1697Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Berestok, O. V. | - |
| dc.contributor.author | Бересток, О. В. | - |
| dc.contributor.author | Бересток, О. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2014-08-27T07:36:22Z | - |
| dc.date.available | 2014-08-27T07:36:22Z | - |
| dc.date.issued | 2014 | - |
| dc.identifier.citation | Berestok O.V. Participation of the Governmental Institutions in Continuing Adult Training in Europe [Електронний ресурс] // Key questions of the Modern Science - 2014 : material sof the International Scientific and Research Conference, (Sophia, Bulgaria, April 17-25 2014.). - Софія, 2014. - Т. 18 : Педагогічні науки. - С. 85-91. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1697 | - |
| dc.description | Одной из проблем обучения взрослых является четкая политика и применение, которые распределяются между обучением взрослых, базирующимся на формальном школьном обучении и внеклассном обучении взрослых. Два направления обучения взрослых курируются разными учреждениями и разными министерствами, каждое со своими обязательствами, политикой, органами, учреждениями и связями. | uk_UK |
| dc.description.abstract | One of the complexities of adult learning is the sharp policy and implementation divided between formal school-based adult learning and out-of-school adult learning. The two strands of adult learning are governed by different legislations and different ministries, each with their own responsibilities, policies, bodies, institutions and networks. Однією з проблем освіти дорослих є чітка політика та застосування , які розподіляються між навчанням дорослих , що базується на формальній шкільній освіті та позашкільному навчанні дорослих. Два напрямки навчання дорослих керуються різними установами та різними міністерствами, кожне з власними обов’язками, політикою, органами, закладами та зв’язками. | uk_UK |
| dc.language.iso | other | uk_UK |
| dc.publisher | «Бял ГРАД-БГ» ООД | uk_UK |
| dc.subject | adult learning | uk_UK |
| dc.subject | education policy | uk_UK |
| dc.subject | vocational qualifications | uk_UK |
| dc.subject | навчання дорослих | uk_UK |
| dc.subject | освітня політика | uk_UK |
| dc.subject | професійна кваліфікація | uk_UK |
| dc.subject | обучение взрослых | uk_UK |
| dc.subject | политика образования | uk_UK |
| dc.subject | профессиональная квалификация | uk_UK |
| dc.title | Participation of the Governmental Institutions in Continuing Adult Training in Europe | uk_UK |
| dc.title.alternative | Участь урядових організацій у безперервному навчанні дорослих в Європі | uk_UK |
| dc.title.alternative | Участие государственных организаций в непрерывном обучении взрослых в Європе | uk_UK |
| dc.type | Other | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Participation of the governmental institutions in continuing adult training in Europe..Pdf | 231,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.