Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1797
Назва: Забезпечення якості вищої освіти в діяльності Європейської асоціації університетів: змістові аспекти
Інші назви: Обеспечениекачествавысшегобразования в деятельностиЕвропейскойассоциацииуниверситетов: смысловые аспекты
HighereducationqualityassuranceinEuropeanUniversityAssociationactivities: notionalaspects
Автори: Дацко, Ольга Василівна
Дацко, Ольга Васильевна
Datsko, Olga Vasylivna
Ключові слова: європейська асоціація університетів
культура якості
природа креативності
підходи «зверху-вниз» та «знизу-вгору»
европейская ассоциация университетов
культура качества
природа креативности
подходы«снизу-вверх» и «сверху-вниз»
еuropean University Association
quality culture
nature of creativity
bottom-up and top-down approaches
Дата публікації: 2013
Видавництво: СДПУ
Бібліографічний опис: Дацко, О. В. Забезпечення якості вищої освіти в діяльності Європейської асоціації університетів [Електронний ресурс] : змістові аспекти / О. В. Дацко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – Суми: СДПУ, 2013. – № 7. – С. 3– 14.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена діяльності Європейської асоціації університетів у сфері забезпечення якості вищої освіти.Обґрунтовано взаємозв’язок між процесами забезпечення якості освіти й креативності. З’ясовано, як процес забезпечення якості може підносити або стримувати інноваційні практики у вищих навчальних закладах. Зосереджено увагу на двох аспектах: оцінювання якості вищої освіти та розвиток креативності всіх учасників процесу забезпечення якості освіти. Подано різновиди природи креативності й визначено чинники, що викликають появу креативності та сприяють її розвитку. Висвітлено рекомендації для вищих навчальних закладів, які націлені на посилення креативності та інноваційних практик у ВНЗ через процеси оцінювання якості. Статья посвящена деятельности Европейской ассоциации университетов в сфере обеспечения качества высшего образования. Обоснована взаимосвязь между процессами обеспечения качества образования и креативности. Выяснено, как процесс обеспечения качества может стимулировать или сдерживать инновационные практики в высших учебных заведениях. Внимание направлено на два аспекта: оценивание качества высшего образования и развитие креативности всех участников процесса обеспечения качества образования. Представлены рекомендации для высших учебных заведений, которые нацелены на усиление креативности и инновационных практик в вузах посредством процессов оценивания качества.
Опис: The article is devoted to EuropeanUniversityAssociationactivities in the field of highereducationqualityassurance. The relationship between the processes of higher education and creativity quality assurance has been grounded. Two aspects are taken into consideration: higher education quality evaluation and the fosterage of creativity of all the participants of the higher education quality assurance process. The stress is laid on the existence of two approaches of fostering creativity within the academic community: bottom-up and top-down. Special significance is attached to the importance of supporting and encouraging students to assume an active role in the higher education quality assurance. The recommendations for higher educational institutions that would aim at enhancing innovative practices and creativity through quality assurance processes are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1797
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.