Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1823
Назва: Мотиваційна програма як складова успіху стратегічно орієнтованого підприємства
Інші назви: Мотивационная программа как составляющая успеха стратегически ориентированного предприятия
Motivational program as a part of the success of the enterprise strategically focused
Автори: Харченко, Тетяна Миколаївна
Харченко, Татьяна Николаевна
Kharchenko, Tetyana Nikolaevna
Ключові слова: мотивація
програма
мотивация
программа
motivation
program
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Харченко Т. М. Мотиваційна програма як складова успіху стратегічно орієнтованого підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Харченко // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (14-18 квітня 2014 р.). - Суми, 2014. - Т. 1. - С. 73.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичне значення мотиваційної програми на сільськогосподарських підприємствах. Рассмотрены теоретическое значение мотивационной программы на сельскохозяйственных предприятиях.
Опис: Consider theoretical value of incentive programs on farms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1823
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Харченко.pdf79,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.