Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахнуша, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorОлійник, Аліна Павлівна-
dc.contributor.authorМахнуша, Светлана Михайловна-
dc.contributor.authorОлейник, Алина Павловна-
dc.contributor.authorMakhnusha, Svitlana Mykhailivna-
dc.contributor.authorOliynyk, Alina Pavlivna-
dc.date.accessioned2014-12-12T07:41:37Z-
dc.date.available2014-12-12T07:41:37Z-
dc.date.issued2014-09-
dc.identifier.citationОлійник, А. П. Вплив поведінки споживача на формування ринкового попиту та пропозиції [Електронний ресурс] / А. П. Олійник, С. М. Махнуша // Матеріали наукової конференції студентів Сумського НАУ (1-8 листопада 2014р.). – В 3 т. – Т. І. – Суми: СНАУ, 2014. – С. 109.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1939-
dc.descriptionThis article examines the main factors influencing consumer behavior on the formation of market supply and demand. Commented main reasons for finding the target segment. The basic principles of consumer behavior are considered. Author determined priorities for producers that aims to be competitive in the market.uk_UK
dc.description.abstractУ роботі розглянуто основні фактори впливу поведінки споживача на формування ринкового попиту та пропозиції. Прокоментовано основні причини пошуку цільового сегменту. Розглянуто основні принципи поведінки споживача. Виокремлено пріоритетні завдання товаровиробника, що прагне бути конкурентоспроможним на ринку. В работе рассмотрены основные факторы влияния поведения потребителя на формирование рыночного спроса и предложения. Прокомментированы основные причины поиска целевого сегмента. Рассмотрены основные принципы поведения потребителя. Выделены приоритетные задачи товаропроизводителя, который стремится быть конкурентоспособным на рынке.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectпопитuk_UK
dc.subjectпропозиціяuk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.subjectринокuk_UK
dc.subjectцільовий сегментuk_UK
dc.subjectякістьuk_UK
dc.subjectспросuk_UK
dc.subjectпредложениеuk_UK
dc.subjectконкуренцияuk_UK
dc.subjectрынокuk_UK
dc.subjectцелевой сегментuk_UK
dc.subjectкачествоuk_UK
dc.subjectdemanduk_UK
dc.subjectsupplyuk_UK
dc.subjectcompetitionuk_UK
dc.subjectmarketuk_UK
dc.subjecttarget segmentuk_UK
dc.subjectqualityuk_UK
dc.titleВплив поведінки споживача на формування ринкового попиту та пропозиціїuk_UK
dc.title.alternativeВлияние поведения потребителя на формирование рыночного спроса и предложенияuk_UK
dc.title.alternativeThe impact of consumer behavior on the formation of market supply and demanduk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Махнуша_Олійник.pdf83,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.