Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалінська, А. В.-
dc.contributor.authorГалинская, А. В.-
dc.contributor.authorGalinskа, A.-
dc.date.accessioned2015-01-06T12:11:33Z-
dc.date.available2015-01-06T12:11:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГалінська А. В. Фактори формування конкурентоспроможності підприємств АПК та їх маркетингова складова [Електронний ресурс] / А. В. Галінська // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2014. - Вип. 5 (60). - С. 90-95.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1992-
dc.descriptionThe basic factors of forming of competitiveness of enterprises are lighted up in the article, attention is accented on expedience of integration of these factors in the integral system, meaningfulness of their marketing constituent is underline.uk_UK
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні фактори формування конкурентоспроможності підприємств, акцентовано увагу на доцільності інтеграції цих факторів у цілісну систему, підкреслена значущість їх маркетингової складової. В статье освещены основные факторы формирования конкурентоспособности предприятий, акцентировано внимание на целесообразности интеграции этих факторов в целостную систему, подчеркнута значимость их маркетинговой составляющей.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectринокuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectрынокuk_UK
dc.subjectконкурентоспособность предприятияuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketuk_UK
dc.subjectcompetitive of enterprisesuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.titleФактори формування конкурентоспроможності підприємств АПК та їх маркетингова складоваuk_UK
dc.title.alternativeФакторы формирования конкурентоспособности предприятий АПК и их маркетинговой составляющейuk_UK
dc.title.alternativeFactor in shaping competitiveness of agribusiness companies and marketing componentuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ.pdf221 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.