Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2102
Назва: Наочність як спосіб семантизації лексики на початковому етапі вивчення російської мови як іноземної
Інші назви: Наглядность как способ семантизации на начальном этапе изучения русского языка как иностранного
Use of visual methods for semantization of lexical units at the elementary level of learning russian as a foreign language
Автори: Пікулицька, Людмила Володимирівна
Лущик, Юлія Миколаївна
Пикулицкая, Людмила Владимировна
Лущик, Юлия Николаевна
Pikulytska, Lyudmyla Volodymyrivna
Lushchik, Yuliya Mykolayivna
Ключові слова: наочність
безперекладний спосіб
перекладний спосіб
активний словник
наглядность
непереводной способ
переводной способ
активный словарь
visualization
direct method
translation method
active vocabulary
Дата публікації: лис-2014
Бібліографічний опис: Лущик, Ю. М. Наочність як спосіб семантизації лексики на початковому етапі вивчення російської мови як іноземної [Електронний ресурс] / Ю. М. Лущик, Л. В. Пікулицька // “Новини наукової думки 2014”: мат. Х Міжнар. наук.-практ. конф. (Прага, 27 жовтня-5 листопада 2014 р.). – Прага, 2014. – Т.8: Філологічні науки. – С.7-9.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядається питання використання наочності для семантизації лексичних одиниць. Короткий аналіз різних видів наочності, а також способів їхнього використання дає можливість визначити переваги застосування цього методу на початковому етапі вивчення російської мови як іноземної. В тезисах рассматриваются вопросы использования наглядности для семантизации лексических единиц. Краткий анализ различных видов наглядности и способов их использования дает возможность определить преимущества применения данного метода на начальном этапе изучения русского языка как иностранного.
Опис: The theses deal with the problem of visual methods’ usage for semantization of lexical units. Brief analisys of different ways of visualization and their using are able to define some advantages of this approach at the elementary stage of learning Russian as a foreign language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2102
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.