Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2113
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фоменко, Татьяна Николаевна | - |
dc.contributor.author | Зражевская, Евгения Викторовна | - |
dc.contributor.author | Фоменко, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Зражевська, Євгенія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Fomenko, Tetyana Mykolayivna | - |
dc.contributor.author | Zrazhevska, Yevheniya Viktorivna | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-24T09:05:27Z | - |
dc.date.available | 2015-02-24T09:05:27Z | - |
dc.date.issued | 2014-01 | - |
dc.identifier.citation | Зражевская, Е. В. Инновации и традиции в преподавании русского языка и литературы [Електронный ресурс] / Е.В.Зражевская, Т.Н.Фоменко // Материалы X Международной научно-практической конференции «Актуальные научные разработки – 2014» (17 – 25 января 2014 г., Болгария). – Том 16. – Секция: Педагогические науки. – София: «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2014. – С. 23 – 25. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2113 | - |
dc.description | The article deals with an innovative training which requires mandatory inclusion of students in the activities of collective forms of work and exchange of opinions. Innovative technologies allow to realize one of the main objectives of teaching Russian language (development of communicative personality), that is allowed to pass from the study of language as a system-structural formation to study it as a means of communication and thinking, learning and cognitive activity translate into productive and creative level. | uk_UK |
dc.description.abstract | В статье рассмотрено инновационное обучение, которое предполагает обязательное включение учащихся в деятельность, коллективные формы работы, обмен мнениями. Инновационные технологии позволяют реализовать одну из основных целей обучения русскому языку (развитие коммуникативной личности), то есть дают возможность перейти от изучения языка как системно-структурного образования к изучению его как средства общения и мышления, а учебно-познавательную деятельность перевести на продуктивно-творческий уровень. У статті розглянуто інноваційне навчання, яке передбачає обов’язкове включення учнів у діяльність, колективні форми роботи, обмін думками. Інноваційні технології дозволяють реалізувати одну з основних цілей навчання російській мові (розвиток комунікативної особистості), тобто дають можливість перейти від вивчення мови як системно-структурного утворення до вивчення його як засобу спілкування і мислення, а навчально-пізнавальну діяльність перевести на продуктивно-творчий рівень. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | «Бял ГРАД-БГ» ООД | uk_UK |
dc.subject | преподавание языка | uk_UK |
dc.subject | преподавание литературы | uk_UK |
dc.subject | викладання мови | uk_UK |
dc.subject | викладання літератури | uk_UK |
dc.subject | language teaching | uk_UK |
dc.subject | teaching literature | uk_UK |
dc.title | Инновации и традиции в преподавании русского языка и литературы в школе | uk_UK |
dc.title.alternative | Інновації і традиції у викладанні російської мови і літератури в школі | uk_UK |
dc.title.alternative | Innovations and traditions in teaching Russian language and literature at school | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Инновации.pdf | 358,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.