Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоменко, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorЗражевская, Евгения Викторовна-
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorЗражевська, Євгенія Вікторівна-
dc.contributor.authorFomenko, Tetyana Mykolayivna-
dc.contributor.authorZrazhevska, Yevheniya Viktorivna-
dc.date.accessioned2015-02-24T09:05:27Z-
dc.date.available2015-02-24T09:05:27Z-
dc.date.issued2014-01-
dc.identifier.citationЗражевская, Е. В. Инновации и традиции в преподавании русского языка и литературы [Електронный ресурс] / Е.В.Зражевская, Т.Н.Фоменко // Материалы X Международной научно-практической конференции «Актуальные научные разработки – 2014» (17 – 25 января 2014 г., Болгария). – Том 16. – Секция: Педагогические науки. – София: «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2014. – С. 23 – 25.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2113-
dc.descriptionThe article deals with an innovative training which requires mandatory inclusion of students in the activities of collective forms of work and exchange of opinions. Innovative technologies allow to realize one of the main objectives of teaching Russian language (development of communicative personality), that is allowed to pass from the study of language as a system-structural formation to study it as a means of communication and thinking, learning and cognitive activity translate into productive and creative level.uk_UK
dc.description.abstractВ статье рассмотрено инновационное обучение, которое предполагает обязательное включение учащихся в деятельность, коллективные формы работы, обмен мнениями. Инновационные технологии позволяют реализовать одну из основных целей обучения русскому языку (развитие коммуникативной личности), то есть дают возможность перейти от изучения языка как системно-структурного образования к изучению его как средства общения и мышления, а учебно-познавательную деятельность перевести на продуктивно-творческий уровень. У статті розглянуто інноваційне навчання, яке передбачає обов’язкове включення учнів у діяльність, колективні форми роботи, обмін думками. Інноваційні технології дозволяють реалізувати одну з основних цілей навчання російській мові (розвиток комунікативної особистості), тобто дають можливість перейти від вивчення мови як системно-структурного утворення до вивчення його як засобу спілкування і мислення, а навчально-пізнавальну діяльність перевести на продуктивно-творчий рівень.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisher«Бял ГРАД-БГ» ООДuk_UK
dc.subjectпреподавание языкаuk_UK
dc.subjectпреподавание литературыuk_UK
dc.subjectвикладання мовиuk_UK
dc.subjectвикладання літературиuk_UK
dc.subjectlanguage teachinguk_UK
dc.subjectteaching literatureuk_UK
dc.titleИнновации и традиции в преподавании русского языка и литературы в школеuk_UK
dc.title.alternativeІнновації і традиції у викладанні російської мови і літератури в школіuk_UK
dc.title.alternativeInnovations and traditions in teaching Russian language and literature at schooluk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Инновации.pdf358,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.