Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2122
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorФоменко, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorFomenko, Tetyana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2015-02-26T10:46:33Z-
dc.date.available2015-02-26T10:46:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationФоменко, Т. М. Структура і зміст соціокультурної компетентності майбутніх фахівців-аграріїв [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Додаток 1 до Вип.5, Том V (56) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2014. – C. 478 – 487.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2122-
dc.descriptionThe research deals with the structure and content of sociocultural competence of future specialists. The components of sociocultural competence are characterized. Within the sociocultural competence structure the following components such as cognitive, motivational and value, communicative, activity-behavioral and personal are distinguished. The main elements of foreign language culture are also brought into light.uk_UK
dc.description.abstractУ статті з’ясовано структуру та розкрито зміст соціокультурної компетентності майбутнього фахівця; схарактеризовано її найважливіші компоненти. У структурі соціокультурної компетентності виокремлено такі компоненти як когнітивний, мотиваційно-ціннісний, комунікативний, діяльнісно-поведінковий та особистісний. Також виокремлено головні елементи іншомовної культури як засобу формування соціокультурної компетентності. В статье определена структура и раскрыто содержание социокультурной компетентности будущего специалиста; охарактеризованы ее важнейшие компоненты. В структуре социокультурной компетентности выделены такие компоненты как когнитивный, мотивационно-ценностный, коммуникативный, деятельностно-поведенческий и личностный. Также выделены основные элементы иноязычной культуры как способа формирования социокультурной компетентности.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherГнозисuk_UK
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk_UK
dc.subjectіншомовна культураuk_UK
dc.subjectміжкультурне спілкуванняuk_UK
dc.subjectсоціалізація особистостіuk_UK
dc.subjectсоциокультурная компетентностьuk_UK
dc.subjectиноязычная культураuk_UK
dc.subjectмежкультурное общениеuk_UK
dc.subjectсоциализация личностиuk_UK
dc.subjectsociocultural competenceuk_UK
dc.subjectforeign language cultureuk_UK
dc.subjectintercultural communicationuk_UK
dc.subjectperson’s socializationuk_UK
dc.titleСтруктура і зміст соціокультурної компетентності майбутніх фахівців-аграріївuk_UK
dc.title.alternativeСтруктура и содержание социокультурной компетентности будущих специалистов-аграриевuk_UK
dc.title.alternativeStructure and content of sociocultural competence of future agrariansuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Фоменко Т.М..pdf421,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.