Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2210
Назва: Мовна компресія в англійському рекламному тексті
Інші назви: Языковая компрессия в английском рекламном тексте.
Language Compression in the English Advertising Text
Автори: Байдак, Людмила Іванівна
Байдак, Людмила Ивановна
Baidak, Lyudmyla Ivanivna
Ключові слова: мовна компресія
рекламний текст
слоган
языковая компрессия
рекламный текст
слоган
language compression
advertising text
slogan
Дата публікації: 2014
Видавництво: Publishing House "Education and Science"
Бібліографічний опис: Байдак Л. І. Мовна компресія в англійському рекламному тексті [Електронний ресурс] / Л. І. Байдак // Науковий прогрес на межі тисячоліть - 2014 : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції. - Філологічні науки. - Прага : Publishing House "Education and Science" s.r.o., 2014. - Т. 14. - C.57-59.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості мови реклами. Скорочення обсягу тексту здійснюється методами мовної компресії, які базуються на використанні графічних, словотвірних, лексичних та синтаксичних засобів. В статье рассматриваются особенности языка рекламы. Сокращение объема текста осуществляется методами языковой компрессии, которые базируются на использовании графических, словообразующих и синтаксических средств.
Опис: The article deals with the peculiarities of advertising language. Shortening of text volume is done by the methods of language compression based on using graphic, word-formative, lexical and syntactical means.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2210
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мовна компресія в рекламному тексті.pdf328,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.