Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2243
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Книш, І. В. | - |
dc.contributor.author | Кныш, И. В. | - |
dc.contributor.author | Knysh, І. V. | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T12:36:12Z | - |
dc.date.available | 2015-03-25T12:36:12Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Книш І. В. Становлення сучасного освітнього дискурсу: холістичний, тоталітарний та синергетичний підхід [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Світогляд, філософія, релігія : збірник наукових праць. - Суми : УАБС, 2013. - 357 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2243 | - |
dc.description | The article the formation of modern educational discourse about ecology and education. When analyzing holistic, totallogy and synergistic approaches to the concept of education post-non-classical author concludes complementarity of these approaches and their possible applications in modern integrated system of education and upbringing. Holistic approach shows the integrity of the socio-historical process and to define the lead role of ecological knowledge for the preservation of society. Totallogy approach focuses on addressing the changes that occur in the system postnonclassical education. Synergistic approach should point the way out of the ecological crisis and help the person to determine their place in the world. | uk_UK |
dc.description.abstract | В статті розглядається становлення сучасного освітнього дискурсу стосовно екологізації освіти та виховання. При аналізі холістичного, тоталітарного та синергетичного підходів щодо концепції розвитку постнекласичної системи освіти автор дійшов висновку взаємодоповнюваності цих підходів та можливості іх комплексного використання в сучасній системі освіти та вихованні. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України | uk_UK |
dc.subject | освіта | uk_UK |
dc.subject | екологічна освіта та виховання | uk_UK |
dc.subject | синергетика | uk_UK |
dc.subject | образование | uk_UK |
dc.subject | экологическое образование и воспитание | uk_UK |
dc.subject | синергетика | uk_UK |
dc.subject | education | uk_UK |
dc.subject | environmental education and awareness | uk_UK |
dc.subject | synergy | uk_UK |
dc.title | Становлення сучасного освітнього дискурсу: холістичний, тоталітарний та синергетичний підхід | uk_UK |
dc.title.alternative | Становление современного образовательного дискурса: холистический, тоталитарный и синергетический подход. | uk_UK |
dc.title.alternative | Becoming modern educational discourse: holistic, totallogy and synergistic approach | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Книш І. В. Становлення сучасного світоглояду.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.