Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2364
Назва: Вимоги до найменувань брендів
Інші назви: Требования к наименованиям брендов
Автори: Шестакова, С. О.
Шестакова, С. А.
Ключові слова: назва
вимоги до брендів
торгова марка
название
требования к брендам
торговая марка
Дата публікації: 2014
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Шестакова С. О. Вимоги до найменувань брендів [Електронний ресурс] // Матеріали наукової конференції студентів, аспірантів та співробітників Сумського НАУ. - Суми, 2014.
Короткий огляд (реферат): У тезах дається визначення бренду як поєднання назви, символу, що позначає певний товар чи послугу та ідентифікує конкретного виробника товару чи послуги, особливостями якого є широка відомість і стійка фіксація в масовій свідомості. Визначено вимоги до брендів: лаконічність, інформативність, унікальність, легка запам’ятовуваність, позитивність, милозвучність, можливість юридичної реєстрації тощо.
Опис: В тезисах дается определение бренда как сочетания названия, символа, обозначающего определенный товар или услугу и идентифицирующего конкретного производителя товара или услуги, особенностями которого является широкая известность и устойчивая фиксация в массовом сознании. Определены требования к брендам: лаконичность, информативность, уникальность, легкая запоминаемость, позитивность, благозвучие, возможность юридической регистрации и т.п.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2364
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шестакова С.О Вимоги до найменувань брендів.docx12,86 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.