Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГабенко, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorГабенко, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorHabenko, Iryna-
dc.date.accessioned2015-06-15T07:51:32Z-
dc.date.available2015-06-15T07:51:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГабенко І. М. Змішане навчання як необхідна умова удосконалення парадигми системи вищої освіти [Електронний ресурс] / І. М. Габенко // «Актуальные научные исследования в свете развития научного потенциала Восточной Европы»: мат. Международной конференции студентов и молодых ученых (Харьков, 1 июня 2015 г.). - Харків, 2015. – С. 20 – 29.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2555-
dc.descriptionReform of higher education in Ukraine has led to the use of blended learning technologies. The purpose of its implementation is to combine the advantages of traditional and distance learning. Having analysed the system of blended learning we may conclude that its main advantage is the possibility to take into account the individual learning style: level, type of cognitive abilities, speed of material learning. It also provides students’ involvement into learning activities, enhances their progress. Blended learning contributes to demassification, personalization of education and student’s information socialization.uk_UK
dc.description.abstractРеформування вищої освіти України призвело до використання технології змішаного навчання. Мета його реалізації полягає в об’єднанні переваг традиційного та дистанційного навчання. Зробивши аналіз системи змішаного навчання, можна зробити висновок, що велика перевага її в тому, що дозволяє враховувати індивідуальний стиль навчання: рівень, тип пізнавальних здібностей, швидкість засвоєння матеріалу, забезпечує залучення студентів до навчальної діяльності, підвищує успішність. Змішане навчання сприяє демасифікації, персоналізації освіти і інформаційній соціалізації студента. Реформирование высшего образования Украины привело к использованию технологии смешанного обучения. Цель его реализации заключается в объединении преимуществ традиционного и дистанционного обучения. Сделав анализ системы смешанного обучения, можно сделать вывод, что большое преимущество ее в том, что позволяет учитывать индивидуальный стиль обучения: уровень, тип познавательных способностей, скорость усвоения материала, обеспечивает привлечение студентов к учебной деятельности, повышает успеваемость. Смешанное обучение способствует демассификации, персонализации образования и информационной социализации студента.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectзмішане навчанняuk_UK
dc.subjectвища освітаuk_UK
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UK
dc.subjectвысшее образованиеuk_UK
dc.subjectblended leaninguk_UK
dc.subjecthigher educationuk_UK
dc.titleЗмішане навчання як необхідна умова удосконалення парадигми системи вищої освітиuk_UK
dc.title.alternativeСмешанное обучение как необходимое условие усовершенствования парадигмы системы высшего образованияuk_UK
dc.title.alternativeBlended learning as a prerequisite for improving the paradigm of higher educationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.