Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2555
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Габенко, Ірина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Габенко, Ирина Николаевна | - |
dc.contributor.author | Habenko, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2015-06-15T07:51:32Z | - |
dc.date.available | 2015-06-15T07:51:32Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Габенко І. М. Змішане навчання як необхідна умова удосконалення парадигми системи вищої освіти [Електронний ресурс] / І. М. Габенко // «Актуальные научные исследования в свете развития научного потенциала Восточной Европы»: мат. Международной конференции студентов и молодых ученых (Харьков, 1 июня 2015 г.). - Харків, 2015. – С. 20 – 29. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2555 | - |
dc.description | Reform of higher education in Ukraine has led to the use of blended learning technologies. The purpose of its implementation is to combine the advantages of traditional and distance learning. Having analysed the system of blended learning we may conclude that its main advantage is the possibility to take into account the individual learning style: level, type of cognitive abilities, speed of material learning. It also provides students’ involvement into learning activities, enhances their progress. Blended learning contributes to demassification, personalization of education and student’s information socialization. | uk_UK |
dc.description.abstract | Реформування вищої освіти України призвело до використання технології змішаного навчання. Мета його реалізації полягає в об’єднанні переваг традиційного та дистанційного навчання. Зробивши аналіз системи змішаного навчання, можна зробити висновок, що велика перевага її в тому, що дозволяє враховувати індивідуальний стиль навчання: рівень, тип пізнавальних здібностей, швидкість засвоєння матеріалу, забезпечує залучення студентів до навчальної діяльності, підвищує успішність. Змішане навчання сприяє демасифікації, персоналізації освіти і інформаційній соціалізації студента. Реформирование высшего образования Украины привело к использованию технологии смешанного обучения. Цель его реализации заключается в объединении преимуществ традиционного и дистанционного обучения. Сделав анализ системы смешанного обучения, можно сделать вывод, что большое преимущество ее в том, что позволяет учитывать индивидуальный стиль обучения: уровень, тип познавательных способностей, скорость усвоения материала, обеспечивает привлечение студентов к учебной деятельности, повышает успеваемость. Смешанное обучение способствует демассификации, персонализации образования и информационной социализации студента. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | змішане навчання | uk_UK |
dc.subject | вища освіта | uk_UK |
dc.subject | смешанное обучение | uk_UK |
dc.subject | высшее образование | uk_UK |
dc.subject | blended leaning | uk_UK |
dc.subject | higher education | uk_UK |
dc.title | Змішане навчання як необхідна умова удосконалення парадигми системи вищої освіти | uk_UK |
dc.title.alternative | Смешанное обучение как необходимое условие усовершенствования парадигмы системы высшего образования | uk_UK |
dc.title.alternative | Blended learning as a prerequisite for improving the paradigm of higher education | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Габенко І.М. Змішане навчання як необхідна умова удосконалення парадигми системи вищої освіти.pdf | 399,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.