Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрекотень, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorКрекотень, Елена Валентиновна-
dc.contributor.authorKrekoten, Olena Valentynivna-
dc.date.accessioned2015-08-18T07:13:36Z-
dc.date.available2015-08-18T07:13:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКрекотень О. В. Особливості використання автентичних матеріалів для удосконалення процесу самостійної роботи при вивченні іноземної мови студентами аграрного університету [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії : збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2015. – С. 402 – 406.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2710-
dc.descriptionThe article deals with the peculiarities of the use of authentic materials, improvement of methods of self-done work of students, which learn foreign languages. The analysis of methodological literature on the problem has been done. The basic components of the English language professionally oriented communicative competence of future farmers have been studied: linguistic, psychological, professional, pragmatic, socio-cultural and strategic. The forms of the work with authentic literature, foreign periodical publications, with Internet search resources, with specialized computer programs have been determined.uk_UK
dc.description.abstractВ статті мова йде про особливості використання автентичних матеріалів, удосконалення методики самостійної роботи студентів, що вивчають іноземну мову. Проаналізована методична література з даної проблеми. Виділені основні компоненти англомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх аграріїв: лінгвістичний, психологічний, професійний, прагматичний, соціокультурний та стратегічний. Визначені форми організації навчального процессу при роботі з автеничною чи фаховою літературою, з іноземними періодичними виданнями, з пошуковими системами Інтернету, з спеціалізованими комп’ютерними програмами. В статье речь идет об особенностях использования аутентичных материалов, усовершенствовании методики самостоятельной работы студентов, изучающих иностранный язык. Сделан анализ методической литературы по данной проблеме. Выделены основные компоненты англоязычной профессионально ориентированной коммуникативной компетентности будущих аграриев: лингвистический, психологический, профессиональный, прагматичный, социокультурный и стратегический. Определены формы организации учебного процесса при работе с аутентичной литературой, с иностранными периодичными изданиями, с поисковыми системами Интернета, с специализированными компьютерными программами.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковородиuk_UK
dc.subjectавтентичні матеріалиuk_UK
dc.subjectсамостійна пізнавальна діяльностьuk_UK
dc.subjectаутентичные материалыuk_UK
dc.subjectсамостоятельная познавательная деятельностьuk_UK
dc.subjectauthentic materialsuk_UK
dc.subjectself-cognitive activityuk_UK
dc.titleОсобливості використання автентичних матеріалів для удосконалення процесу самостійної роботи при вивченні іноземних мов студентами аграрного університетуuk_UK
dc.title.alternativeОсобенности использования аутентичных материалов для усовершенствования процесса самостоятельной работы при изучении иностранных языков студентами аграрного университетаuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of the Use of Authentic Materials to Improve the Process of Self-done Work in the Study of Foreign Languages by the Students of the Agrarian Universityuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.