Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/279
Назва: Самопрезентація та її значення в діловій комунікації
Інші назви: Самопрезентация и её значение в деловой коммуникации
Self-presentation and its value in business communication
Автори: Заболотна, Т. М.
Заболотная, Т. Н.
Zabolotnaya, T. N.
Ключові слова: ринок праці
техніка спілкування
«управління враженням»
рынок труда
техника общения
«управление впечатлением»
Дата публікації: 2010
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Заболотна Т. М. Самопрезентація та її значення в діловій комунікації [Електронний ресурс] / Т. М. Заболотна // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2010. – Вип. 5/1(39). – С. 40-44.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються сутність та значення самопрезентації в діловій комунікації, визначаються її основні технологічні позиції та стратегії поведінки при її здійсненні. В статье раскрываются сущность и значение самопрезентации в деловой коммуникации, определяются ее основные технологические позиции и стратегии поведения при её осуществлении.
Опис: In the article essence and value of presentation open up in business communication, determined its principal technological items and strategies of conduction at its realization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/279
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
561.pdf152,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.