Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2830
Назва: New Method of Friction Assemblies Reliability and Endurance Improvement
Інші назви: Новий метод підвищення надійності та довговічності вузлів тертя.
Новый метод повышения надежности и долговечности узлов трения
Автори: Tarelnik, Viacheslav
Martsynkovskyy, Vasyl
Dziuba, Aleksandr
Тарельник, В’ячеслав
Марцинковський, Василь
Дзюба, Олександр
Тарельник, Вячеслав
Марцинковский, Василий
Дзюба, Александр
Ключові слова: electroerosion alloying
microhardness
babbit
електроерозійне легування
мікротвердість
бабіт
электроэрозионное легирование
микротвердость
баббит
Дата публікації: 2014
Видавництво: Trans Tech Publications
Бібліографічний опис: Antoszewski B. Laser Texturing of Sliding Surfaces of Bearings and Pump Seals [Електронний ресурс] / V. Tarelnik, V. Martsynkovskyy, A. Dziuba // Applied Mechanics and Materials. - Switzerland : Trans Tech Publications, 2014. - Vol. 630. - P. 301-307.
Короткий огляд (реферат): Thus a new method of shaft necks processing is suggested for practical application, including application of soft antifriction metal coating, chosen from group: indium, tin, copper, silver, which differs that the coating is applied by electroerosion alloying on the shaft neck surface with discharge energy 0.01-0.03 J in the final operation, or the coating of copper or silver is applied with discharge energy 0.04-0.4 J and subject to post-processing, for example nonabrasive ultrasonic finishing. In such cases the surface layer with the microhardness less that the microhardness of the backing is formed. That promotes the fall of friction assembly normal operation and reduces the possibility of babbit microfractures formation in cubic crystals SnSb, which subsequently become the center of fractions formation in bulk of the layer. Запропонований для практичного застосування новий метод обробки шейки валу, що складається в застосуванні м'якого антифрикційного металевого покриття, обраного із групи: індію, олова, міді, срібла. Метод відрізняється тим, що покриття наносять електроерозійним легуванням на поверхню шийки вала з енергією розряду 0,01-0,03 Дж. На фінішних операціях покриття з міді або срібла наноситься з енергією розряду 0.04-0.4 Дж із наступною обробкою, наприклад, безабразивною ультразвуковою обробкою. При цьому формується поверхневий шар з мікротвердістю менш, ніж у основи. Це сприяє нормальній експлуатації вузлів тертя та знижує можливість утворення мікротріщин бабіту в кубічних кристалах SnSb, що згодом стають центром формування фракцій в об'ємі шару.
Опис: Предложен для практического применения новый метод обработки шейки вала, состоящий в применении мягкого антифрикционного металлического покрытия, выбранного из группы: индия, олова, меди, серебра. Метод отличается тем, что покрытие наносят электроэрозионным легированием на поверхность шейки вала с энергией разряда 0,01-0,03 Дж. На финишных операциях покрытие из меди или серебра наносится с энергией разряда 0.04-0.4 Дж с последующей обработкой, например, безабразивной ультразвуковой обработкой. При этом формируется поверхностный слой с микротвердостью менее чем у подложки. Это способствует нормальной эксплуатации узлов трения и снижает возможность образования микротрещин баббита в кубических кристаллах SnSb, который впоследствии становиться центром формирования фракций в объеме слоя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2830
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Viacheslav Tarelnyk New Method of Friction Assemblies Reliability and Endurance Improvement.pdf1,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.