Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапара, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorЗапара, Светлана Ивановна-
dc.contributor.authorZapara, Svetlana Ivanovna-
dc.date.accessioned2015-11-16T07:58:25Z-
dc.date.available2015-11-16T07:58:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗапара С. Безпосередня участь народу у здійсненні правосуддя : імітація чи реальність ? [Електронний ресурс] // Право України. - 2015. - № 9. - С. 114-120.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2878-
dc.descriptionThe article is sanctified to illumination of problem of realization of direct justice by people by realization of century124 Constitutions of Ukraine. An author investigates foreign experience, real state of question is Ukraine and stopped of the separate problems of direct to participation people is justice. In particular, it is set that Constitution of Ukraine creates possibility of direct participation of people is a justice by the trial of matter of cramps of jurors or attracting folk assessors, out does not specify this right. Something goes into detail this question Law of Ukraine "On the judicial system and status of judges", out answers are for all judicial questions that arise up with application of right of this norm does not provide for. Even is these exceptional cases, when business just be examined only at participation of folk assessors, making into account absent deep-rooted tradition and adjusted mechanisms of such participation a right for people of the direct participating is a justice is leveled fully or partly, that is impermissible for the state that hears the confession democratic values.uk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню проблеми здійснення безпосереднього правосуддя народом шляхом реалізації ст. 124 Конституції України. Автор досліджує зарубіжний досвід, реальний стан питання в Україні та зупиняється на окремих проблемах безпосередньої участі народу у правосудді. Зокрема, встановлено, що Конституція України створює можливість безпосередньої участі народу у правосудді шляхом розгляду справи судом присяжних або залучаючи народних засідателів, але не конкретизує це право. Дещо деталізує це питання Закон України «Про судоустрій та статус суддів», але відповіді на всі процесуальні питання, що виникають із правозастосуванням цієї норми не передбачає. Навіть у тих виключних випадках, коли справа має розглядатися лише за участі народних засідателів, з огляду на відсутню укорінену традицію та налагоджені механізми такої участі право народу на безпосередню участь у правосудді нівелюється повністю або частково, що є неприпустимим для держави, що сповідує демократичні цінності. Тому подальший розвиток національного правосуддя має бути пов'язаний із формуванням реальних механізмів здійснення народовладдя шляхом участі у судовому провадженні народних засідателів та присяжних, а також запровадженні додаткових можливостей для розбудови діяльності «непрофесійних суддів». Статья посвящена изложению проблемы осуществления правосудия непосредственно народом, путем реализации ст. 124 Конституции Украины. Автор изучает зарубежный опыт, реальное состояние вопроса в Украине и сосредотачивает внимание на отдельных проблемах непосредственного участия народа в правосудии. В частности, установлено, что Конституция Украины создает возможность непосредственного участия народа в правосудии путем рассмотрения дела судом присяжных или привлекая народных заседателей, но не конкретизирует это право. Детализирует эту проблему Закон Украины «О судоустройстве и статусе судей», но ответа на все процессуальные вопросы, возникающие в связи с правоприменением этой нормы не предусматривает. Даже в этих исключительных случаях, когда дело рассматривается только при участии народных заседателей, с учетом отсутствия соответствующих традиций и отлаженных механизмов такого участия, право народа на непосредственное участие в правосудии нивелируется полностью или частично, что является недопустимым для государства, исповедывающего демократические ценности. Поэтому дальнейшее развитие национального правосудия должно быть связано с формированием реальных механизмов осуществления народовластия путем участия в судебном производстве народных заседателей и присяжных, а также использовании дополнительных возможностей для деятельности «непрофессиональных судей».uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectнародні засідателіuk_UK
dc.subjectнепрофесійні суддіuk_UK
dc.subjectсудова реформаuk_UK
dc.subjectнародные заседателиuk_UK
dc.subjectнепрофессиональные судьиuk_UK
dc.subjectсудовая реформаuk_UK
dc.subjectfolk assessorsuk_UK
dc.subjectamateurish judgesuk_UK
dc.subjectship reformuk_UK
dc.titleБезпосередня участь народу у здійсненні правосуддя: імітація чи реальність?uk_UK
dc.title.alternativeНепосредсвенное участие народа в осуществлении правосудия: имитация или реальность?uk_UK
dc.title.alternativeDirect participating of people in realization of justice: imitation or reality?uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запара С. Безпосередня участь народу у здійсненні правосуддя.pdf244,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.