Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІлляшенко, Н. С.-
dc.contributor.authorМельник, Ю. М.-
dc.contributor.authorИльяшенко, Н. С.-
dc.contributor.authorМельник, Ю. Н.-
dc.contributor.authorIllyashenko, N.-
dc.contributor.authorMelnyk, Y.-
dc.date.accessioned2012-09-18T08:29:25Z-
dc.date.available2012-09-18T08:29:25Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІлляшенко Н. С. Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування "стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи" [Електронний ресурс] / Н. С. Ілляшенко, Ю. М. Мельник // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2010. – Вип. 6/1(41). – С. 133-138.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/327-
dc.descriptionAuthors offer the approach for a choice of marketing strategy on the basis of a positioning matrix by criteria: a stage of product life cycle, its price segment and a crisis stage, this approach is normalized in a corresponding matrix and priority marketing tools in the situation of crisis are chosen.ru_RU
dc.description.abstractАвторами запропоновано підхід до визначення маркетингових інструментів на основі позиціонування за критеріями: стадія життєвого циклу товару, ціна та стадія кризи. Підхід формалізований у відповідну матрицю та визначені пріоритетні маркетингові інструменти в умовах кризи. Авторами предложен подход для выбора маркетинговых инструментов на основе матрицы позиционирования по критериям: стадия жизненного цикла товара, цена и стадия кризиса. Подход формализирован в соответствующую матрицу и выбраны приоритетные маркетинговые инструменты в условиях кризиса.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherСумський національний аграрний ун-тru_RU
dc.subjectекономікаru_RU
dc.subjectпромисловий ринокru_RU
dc.subjectменеджментru_RU
dc.subjectжиттєвий цикл товаруru_RU
dc.subjectэкономикаru_RU
dc.subjectпромышленный рынокru_RU
dc.subjectменеджментru_RU
dc.subjectжизненный цикл товараru_RU
dc.titleВибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування "стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи"ru_RU
dc.title.alternativeВыбор маркетинговых инструментов на основе матрицы позиционирования "стадия жизненного цикла товара – цена – стадия кризиса"ru_RU
dc.title.alternativeChoice of marketing instruments on the basis of a positioning matrix "stage of product life cycle – price – crisis stage"ru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
656.pdf175,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.