Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3300
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMakhnusha, Svitlana Mykhailivna-
dc.contributor.authorМахнуша, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorМахнуша, Светлана Михайловна-
dc.date.accessioned2016-05-18T12:52:27Z-
dc.date.available2016-05-18T12:52:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationMakhnusha S. M. Marketing approaches to increase of sales in the context of behavior economy [Електронний ресурс] / S. M. Makhnusha // Theses of VI International scientific-practical conference of students, post-graduates and young scientists “International strategy regional economic development”, (17 March 2016). – Sumy : SumSU, 2016uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3300-
dc.descriptionАвтором рассмотрены маркетинговые подходы к повышению продаж в условиях поведенческой экономики, в частности: ограничение количества товара как создание ощущения дефицита, ограничение срока действия скидок, изъятие товара из продажи на время, восприятие более дорогого товара как качественного, ограничение количества функций меню сайта, использование положительных эмоций, использование правильного времени и тому подобное.uk_UK
dc.description.abstractThe author deals with marketing approaches to increase of sales in terms of behavioral economics, including: limiting the number of product as a sense of deficit, limitation of discounts, removal of the goods on sale for some time, the perception of more expensive goods as better ones, limiting the number of menu functions on the site, using positive emotions, using the correct time etc. Автором розглянуто маркетингові підходи до підвищення продажів в умовах поведінкової економіки, зокрема: обмеження кількості товару як створення відчуття дефіциту, обмеження терміну дії знижок, вилучення товару з продажу на певний час, сприйняття більш дорогого товару як більш якісного, обмеження кількості функцій меню сайту, використання позитивних емоцій, використання правильного часу тощо.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherSumSUuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectbehavioral economicsuk_UK
dc.subjectefficiencyuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectповедінкова економікаuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectповеденческая экономикаuk_UK
dc.subjectэффективностьuk_UK
dc.titleMarketing approaches to increase of sales in the context of behavior economyuk_UK
dc.title.alternativeМаркетингові підходи до підвищення продажів в умовах поведінкової економікиuk_UK
dc.title.alternativeМаркетинговые подходы к повышению продаж в условиях поведенческой экономикиuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makhnusha_abstract.pdf162,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.