Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахнуша, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorМахнуша, Светлана Михайловна-
dc.contributor.authorMakhnusha, Svitlana Mykhailivna-
dc.date.accessioned2016-05-19T08:21:30Z-
dc.date.available2016-05-19T08:21:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМахнуша С. М. Актуальність впровадження екологічних інноваційних технологій, об’єктів інтелектуальної власності та розвитку процесів маркетингу у діяльності агроформувань України [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 21-ої міжнародної наукової конференції. - Южне, 2015uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3315-
dc.descriptionThe author discussed the relevance of introducing environmental innovative technologies, intellectual property and development processes in the marketing of agricultural enterprises in Ukraine. Proved that the introduction of innovative technologies and intellectual property advances in plant breeding and genetics, effective marketing activities as well as taking into account the environmental components of domestic agricultural enterprises should increase the competitiveness and economic efficiency of their operations and raise agricultural sector of Ukraine to a higher level.uk_UK
dc.description.abstractАвтором розглянуто актуальність впровадження екологічних інноваційних технологій, об’єктів інтелектуальної власності та розвитку процесів маркетингу у діяльності агроформувань України. Доведено, що впровадження інноваційних технологій, об’єктів інтелектуальної власності, досягнень у селекції та генетиці, ефективна маркетингова діяльність, а також врахування екологічної компоненти розвитку вітчизняних агроформувань мають підвищити конкурентоспроможність та економічну ефективність їх діяльності, а також підняти аграрний сектор України на вищий рівень. Автором рассмотрены актуальность внедрения экологических инновационных технологий, объектов интеллектуальной собственности и развития процессов маркетинга в деятельности агроформирований Украины. Доказано, что внедрение инновационных технологий, объектов интеллектуальной собственности, достижений в селекции и генетике, эффективная маркетинговая деятельность, а также учет экологической компоненты развития отечественных агроформирований должны повысить конкурентоспособность и экономическую эффективность их деятельности, а также поднять аграрный сектор Украины на более высокий уровень.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectоб’єкти інтелектуальної власностіuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectагроформуванняuk_UK
dc.subjectобъекты интеллектуальной собственностиuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectагроформированияuk_UK
dc.subjectintellectual propertyuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectagricultural farmuk_UK
dc.titleАктуальність впровадження екологічних інноваційних технологій, об’єктів інтелектуальної власності та розвитку процесів маркетингу у діяльності агроформувань Україниuk_UK
dc.title.alternativeАктуальность внедрения экологических инновационных технологий, объектов интеллектуальной собственности и развития процессов маркетинга в деятельности агроформирований Украиныuk_UK
dc.title.alternativeThe urgency of introducing environmental innovative technologies, intellectual property and development processes in marketing at agricultural enterprises of Ukraineuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Махнуша_Южне_2015.pdf127,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.