Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКондратенко, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorКондратенко, Александр Викторович-
dc.contributor.authorKondratenko, O.-
dc.date.accessioned2016-05-20T08:04:15Z-
dc.date.available2016-05-20T08:04:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту; наук. керівник О. В. Киричокuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3321-
dc.descriptionIn the analytical part describes the characteristics of SE "Sumy biological factory" analysis of the economic and financial situation in 2010 - 2014 gg. Analysis of organizational and management structure for the practical part pidpryyemstvi.V explains to ensure effective implementation of manufactured goods company engaged in scope, provides the physical movement and distribution of commodity supply in the market space, bringing goods to the consumer and the organization of their effective consumption or use. All this is present in the development of marketing sales strategy.uk_UK
dc.description.abstractВ аналітичній частині розповідається про характеристику ДП «Сумська біологічна фабрика», аналіз економічного і фінансового стану в 2010 - 2014 рр., аналіз організаційного та управлінського устрою на підприємстві.В практичній частині розповідається, для забезпечення ефективної реалізації вироблених товарів підприємства здійснюють комплекс заходів, який забезпечує фізичне переміщення та розподіл товарної маси у ринковому просторі, доведення товарів до споживачів і організацію їх ефективного споживання або використання. Все це присутнє у розробці маркетингової збутової стратегії. В аналитической части рассказывается о характеристике ГП «Сумская биологическая фабрика», анализ экономического и финансового положения в 2010 - 2014 гг. Анализ организационного и управленческого устройства на пидприемстви.В практической части рассказывается, для обеспечения эффективной реализации произведенных товаров предприятия осуществляют комплекс мероприятий, который обеспечивает физическое перемещение и распределение товарной массы в рыночном пространстве, доведение товаров до потребителей и организацию их эффективного потребления или использования. Все это присутствует в разработке маркетинговой сбытовой стратегии.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний ун-тuk_UK
dc.subjectсбутuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectсбытuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectстратегияuk_UK
dc.subjectsalesuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.titleЗбутова стратегія підприємства на прикладі ДП «СУМСЬКА БІОЛОГІЧНА ФАБРИКА”uk_UK
dc.title.alternativeСбытовая стратегия предприятий на примере «Сумской биологической фабрике»uk_UK
dc.title.alternativeThe marketing strategy for the company for example SE "Sumy BIOLOGICAL FACTORY"uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збутова стратегія підприємства.pdf
  Restricted Access
551,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.