Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorMyshtai, Valentina-
dc.date.accessioned2016-06-08T07:19:21Z-
dc.date.available2016-06-08T07:19:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Маркетингові аспекти в формуванні ринку продовольства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Електронне наукове фахове видання «Глобальні та національні проблеми економіки». – http://www.global-national.in.ua.-2016.- №9. – с. 492 – 496uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3445-
dc.descriptionFactors that contribute to competition should form a mechanism that regulates the food market equilibrium in supply and demand. In practice, the effect of this mechanism without affecting public administration and marketing aspects creates a situation in which the interests of all participants in the production, processing, and consumption of goods movement are not satisfieduk_UK
dc.description.abstractЧинники, що обумовлюють конкуренцію, повинні формувати механізм, який регулюватиме продовольчий ринок на умовах рівноваги попиту і пропозиції. На практиці ж дія даного механізму без впливу державних органів управління, маркетингових аспектів створює ситуацію, при якій інтереси всіх учасників процесів виробництва, переробки, товароруху і споживання не задовольняються. Факторы, обусловливающие конкуренцию, должны формировать механизм, регулирующий продовольственный рынок на условиях равновесия спроса и предложения. На практике же действие данного механизма без влияния государственных органов управления, маркетинговых аспектов создает ситуацию, при которой интересы всех участников процессов производства, переработки, товародвижения и потребления не удовлетворяютсяuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectринокuk_UK
dc.subjectпопитuk_UK
dc.subjectрынокuk_UK
dc.subjectспросuk_UK
dc.subjectmarketuk_UK
dc.subjectdemanduk_UK
dc.titleМаркетингові аспекти в формуванні ринку продовольстваuk_UK
dc.title.alternativeМаркетинговые аспекты в формировании ринка продовольствияuk_UK
dc.title.alternativeMarketing aspects shaping the food marketuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ В ФОРМУВАННІ РИНКУ ПРОДОВОЛЬСТВА.pdf282,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.