Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3451
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебрій, Алла Миколаївна-
dc.contributor.authorРебрий, Алла Николаевна-
dc.contributor.authorRebriy, Alla Nykolaevna-
dc.date.accessioned2016-06-09T07:29:20Z-
dc.date.available2016-06-09T07:29:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРебрій А. М. Організація графічної підготовки майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / А. М. Ребрій // Сборник докладов : VII международная конференция «Развитие науки в ХХІ веке» (Харьков, 30 октября 2015 г.). - Сер. Педагогические науки. – Харков, 2015. – С. 92-94.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3451-
dc.descriptionMethodological basis of competence approach to the process of professional training, systematic approach to the study of processes in market conditions, scientific works of domestic and foreign scholars on the subject. One step reform of higher agricultural education in Ukraine on the path towards European and global levels is the introduction of competency approach in training process, the end result is - of students' professional skills. The use of information technology in the classroom when preparing future professionals contributes to an important improvement of cognitive independence, a high degree of visibility and continuous self-absorption of knowledge and skills, to form the necessary professional skills.uk_UK
dc.description.abstractМетодологічну основу становить компетентнісний підхід до процесу професійної підготовки фахівців, системний підхід до вивчення процесів у ринкових умовах, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених з цієї проблематики. Одним із кроків реформування системи вищої аграрної освіти в Україні на шляху наближення до європейського та світового рівнів є впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки, кінцевий результат якого – набуття студентами професійних компетенцій. Застосування інформаційних технологій на заняттях при підготовці майбутніх спеціалістів сприяє важливому підвищенню рівня пізнавальної самостійності, високому ступеню наочності й безперервному самоконтролю, засвоєнню знань та умінь, формуванню необхідних професійних компетенцій. Методологическую основу составляет компетентностный подход к процессу профессиональной подготовки специалистов, системный подход к изучению процессов в рыночных условиях, научные труды отечественных и зарубежных ученых по данной проблематике. Одним из шагов реформирования системы высшего аграрного образования в Украине на пути приближения к европейскому и мировому уровней является внедрение компетентностного подхода в процесс профессиональной подготовки, конечный результат которого - приобретение студентами профессиональных компетенций. Применение информационных технологий на занятиях при подготовке будущих специалистов способствует важном повышению уровня познавательной самостоятельности, высокой степени наглядности и непрерывном самоконтроля, усвоению знаний и умений, формированию необходимых профессиональных компетенций.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherИздательство «Знание»uk_UK
dc.subjectграфічна підготовкаuk_UK
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectграфическая подготовкаuk_UK
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk_UK
dc.subjectинформационные технологииuk_UK
dc.subjectgraphic traininguk_UK
dc.subjectprofessional competenceuk_UK
dc.subjectinformation technologyuk_UK
dc.titleОрганізація графічної підготовки майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладахuk_UK
dc.title.alternativeОрганизация графической подготовки будущих специалистов в высших учебных заведенияхuk_UK
dc.title.alternativeThe organization of graphic preparation of future specialists in higher educationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ребрий теза!.pdf121 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.