Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorФоменко, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorFomenko, Tetyana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2016-06-09T08:59:08Z-
dc.date.available2016-06-09T08:59:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФоменко Т. М. Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання методу проектів [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка» (3 грудня 2015 р.) : В 4 ч. – Суми : Мрія, 2015. - Ч. 2. – С. 160–163.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3455-
dc.descriptionThe research deals with defining the role of project method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence during social and humanitarian disciplines study. At the end of our research we came to the conclusion that the use of interactive teaching methods in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence contributes to the development of value orientations and personal qualities, without which there can’t be successful intercultural communication, socialization and adaptation of youth in changing sociocultural conditions. Future agrarians’ professional values and socially important person’s qualities required for intercultural communication are outlined as well.uk_UK
dc.description.abstractСхарактеризовано роль методу проектів у процесі формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв. У результаті дослідження впровадження методу проектів визначено як одну із важливих педагогічних умов формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв. Окреслено також професійні цінності майбутнього аграрія, від рівня засвоєння та оволодіння якими залежить якість його професійної підготовки, готовність до міжкультурного спілкування, діалогу культур. Охарактеризовано роль метода проектов в процессе формирования социокультурной компетентности будущих аграриев. В результате исследования внедрение метода проектов определено как одно из важных педагогических условий формирования социокультурной компетентности будущих аграриев. Очерчены также профессиональные ценности будущего агрария, от уровня усвоения и овладения которыми зависит качество его профессиональной подготовки, готовность к межкультурному общению, диалогу культур.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМріяuk_UK
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk_UK
dc.subjectмайбутні аграріїuk_UK
dc.subjectметод проектівuk_UK
dc.subjectсоциокультурная компетентностьuk_UK
dc.subjectбудущие аграрииuk_UK
dc.subjectметод проектовuk_UK
dc.subjectsociocultural competenceuk_UK
dc.subjectfuture agrariansuk_UK
dc.subjectproject methoduk_UK
dc.titleФормування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання методу проектівuk_UK
dc.title.alternativeФормирование социокультурной компетентности будущих аграриев в процессе использования метода проектовuk_UK
dc.title.alternativeForming future agrarians’ sociocultural competence in the process of using project methoduk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези__метод_проектів.PDF277,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.