Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКниш, Інна Василівна-
dc.contributor.authorКныш, Инна Васильевна-
dc.contributor.authorKnysh, Inna Vasylevna-
dc.date.accessioned2016-06-16T13:10:58Z-
dc.date.available2016-06-16T13:10:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКниш І. В. Екологічна складова світоглядної підготовки фахівців-аграріїв [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. – Сер. «Теорія культури і філософія науки» / Харківський національний університету ім. В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ, 2016. - Вип. 53. - С. 105-109.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3506-
dc.descriptionThe article discusses the phenomenon of educational discourse and its role in training farmers in educational institutions of higher and professional education. Thus, the author emphasizes that environmental education should reflect the continuity of the connection between society and nature, between the Humanities and the natural knowledge and become a process of acquisition, on the one hand, knowledge about the environment and about environmental problems, predicting their consequences, the need and possible solutions in case of occurrence. It is environmental education and environmental education specialists - farmers should go, according to the author, in two directions: theoretical knowledge about the environment and about the practical boundaries of human intervention into nature. The choice of the directions of the conceptualization of a new philosophical paradigm of education for professional agricultural workers, according to the author of the article suggests a solution to such problems: a new understanding of human nature, which is associated with the restructuring of the entire educational process and the humanization of educational practice; socio-cultural rethinking the relationships that arise between man and society, with a radical reassessment of the meaning of education as the inculcation of the individual in its socio-cultural surroundings and ontologization these relations through the recognition of their existential potential for each individual. In this case, as the author notes, you should experience a limited need of legitimization of a plurality of educational trajectories, the variability of methods for the preparation of professional agricultural workers (case system, technology training, tutoring, facilitation, moderation); extension and application of the experience of global education, in particular, the credit system, and the possibility of selection as student of the discipline, and a teacher. The author of the article special attention is drawn to the nature of the innovation process in education professional agricultural workers, which should be formed on the following principles: formation antibioticsbuy methodology of education; the emergence of education as a factor of cultural development, including the development of education as dialogue and polylogue of cultures.uk_UK
dc.description.abstract: У статті розглядається феномен освітнього дискурсу та його роль у процесі підготовки фахівців – аграріїв у навчальних закладах вищої та професійної освіти. При цьому, автором статті акцентується особлива увага на те, що саме екологічна освіта має відображати нерозривність зв’язку між суспільством та природою, між гуманітарними та природничими знаннями та має стати процесом придбання, з одного боку, знань про навколишнє середовище, а з іншого - про екологічні проблеми, передбачення їх негативних наслідків, необхідності та можливості їх вирішення у разі виникнення. Саме екологічна освіта та екологічне виховання у фахівців - аграріїв має йти, на думку автора, у двох напрямках: теоретичне знання як про навколишнє середовище, так і про межі практичного втручання людини в природу. Вибір загальних напрямків концептуалізації нової філософської парадигми освіти для фахівців – аграріїв, на думку автора статті, передбачає розв’язання таких проблем: нове розуміння природи людини, яке пов’язане з перебудовою усього освітнього процесу і гуманізацією освітньої практики; соціокультурне переосмислення взаємин, які постійно виникають між людиною та суспільством, з радикальною переоцінкою смислу освіти як укорінення індивіда в своєму соціокультурному оточенні та онтологізацію цих відносин через визнання їх екзистенціального потенціалу для кожного індивіда. При цьому, як зазначає автор, органічною має стати потреба в узаконенні множинності освітніх траєкторій, варіативності методик щодо підготовки фахівців - аграріїв (кейс-системи, тренінгові технології, тьюторство, фасилітація, модерація); розширення та застосування досвіду світової освіти, зокрема, кредитної системи, а також можливості вибору студентом як самої дисципліни, так і викладача. Автор статті особливу увагу акцентує на характері інноваційного процесу в освіті фахівців – аграріїв, який має формуватися на таких засадничих принципах: становлення антисайєнтистської методології освіти; становлення освіти як фактора розвитку культури, в тому числі й розвитку освіти як діалогу та полілогу культур. В статье рассматривается феномен образовательного дискурса и его роль в процессе подготовки специалистов – аграриев в учебных заведениях высшего и профессионального образования. При этом, автором статьи акцентируется особое внимание на том, что именно экологическое образование должно отражать неразрывность связи между обществом и природой, между гуманитарными и естественными знаниями и стать процессом приобретения, с одной стороны, знаний об окружающей среде, а с другой - об экологических проблемах, предсказания их последствий, необходимости и возможности их решения в случае возникновения. Именно экологическое образование и экологическое воспитание у специалистов - аграриев должно идти, по мнению автора, в двух направлениях: теоретическое знание как осамойокружающей среде, так и о границах практического вмешательства человека в природу. Выбор общих направлений концептуализации новой философской парадигмы образования для специалистов – аграриев, по мнению автора статьи, предполагает решение таких проблем: новое понимание природы человека, которое связано с перестройкой всего образовательного процесса и гуманизацией образовательной практики; социокультурное переосмысление взаимоотношений, которые постоянно возникают между человеком и обществом, с радикальной переоценкой смысла образования как укоренение индивида в своем социокультурном окружении и онтологизацию этих отношений через признание их экзистенциального потенциала для каждого индивида. При этом, как отмечает автор, должнавозникнутьорганичная потребность в узаконивании множественности образовательных траекторий, вариативности методик по подготовке специалистов - аграриев (кейс-системы, тренинговые технологии, тьюторство, фасилитация, модерация); расширение и применение опыта мирового образования, в частности, кредитной системы, а также возможности выбора студентом как самой дисциплины, так и преподавателя. Автор статьи особое внимание акцентирует на характере инновационного процесса в образовании специалистов – аграриев, который должен формироваться на следующих основных принципах: становление антисайентистской методологии образования; становление образования как фактора развития культуры, в том числе и развития образования как диалога и полилога культур.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherХарківський національний університету ім. В. Н. Каразінаuk_UK
dc.subjectноосферне мисленняuk_UK
dc.subjectекологічна свідомістьuk_UK
dc.subjectекологічна освітаuk_UK
dc.subjectноосферное мышлениеuk_UK
dc.subjectэкологическое сознаниеuk_UK
dc.subjectэкологическое образованиеuk_UK
dc.subjectnoospheric thinkinguk_UK
dc.subjectenvironmental awarenessuk_UK
dc.subjectenvironmental educationuk_UK
dc.titleЕкологічна складова світоглядної підготовки фахівців-аграріївuk_UK
dc.title.alternativeЭкологическая составляющая мировоззренческой подготовки специалистов-аграриевuk_UK
dc.title.alternativeThe environmental component of the ideological training of specialists farmersuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.