Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3507
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Книш, Інна Василівна | - |
dc.contributor.author | Кныш, Инна Васильевна | - |
dc.contributor.author | Knysh, Inna Vasylevna | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-17T06:32:06Z | - |
dc.date.available | 2016-06-17T06:32:06Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Книш І. В. Впровадження синергетичної парадигми в систему екологічної освіти [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Мир науки и инноваций : международное периодическое научное издание. – Сер. «Философия и филология. Искусствоведение, архитектура и строительство». – Иваново : Научный мир, 2015. – Вып. 2(2), Т. 8. - С. 5-9. - Режим доступу: http://www.sworld.education/mnii/m215-8.pdf. - Заголовок с экрану. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3507 | - |
dc.description | The paper notes that in the period of post-nonclassical science synergistic paradigm to be introduced into the education system, should provide a new methodology for understanding the design principles of the greening of education. Synergetics, in our opinion, not only fill with new content and self-perception of the world has developed education system and expand professional horizons, and to encourage him in a new way to see the content and nature of occupation, which he gives his creativity. | uk_UK |
dc.description.abstract | У роботі зазначається, що у постнекласичному періоді розвитку науки синергетична парадигма, яка буде впроваджена в систему освіти, має забезпечити нову методологію розуміння конструктивних принципів екологізації освіти. Синергетика, на нашу думку, не тільки наповнить новим змістом світосприйняття і самооцінку вже сформованої системи освіти, а розширить кругозір фахівця, а також спонукатиме його по-новому побачити зміст і сутність заняття, якому він віддає свій творчий потенціал. В работе отмечается, что в постнеклассической периоде развития науки синергетическая парадигма, которая будет внедрена в систему образования, должен обеспечить новую методологию понимания конструктивных принципов экологизации образования. Синергетика, по нашему мнению, не только наполнит новым содержанием мировосприятие и самооценку уже сложившейся системы образования, а расширит кругозор специалиста, а также побуждать его по-новому увидеть содержание и сущность занятия, которому он отдает свой творческий потенциал. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | "Научный мир" | uk_UK |
dc.subject | синергетична парадигма | uk_UK |
dc.subject | екологічна освіта | uk_UK |
dc.subject | екологічне виховання | uk_UK |
dc.subject | синергетическая парадигма | uk_UK |
dc.subject | экологическое образование | uk_UK |
dc.subject | экологическое воспитание | uk_UK |
dc.subject | synergetic paradigm | uk_UK |
dc.subject | environmental education | uk_UK |
dc.subject | environmental education | uk_UK |
dc.title | Впровадження синергетичної парадигми в систему екологічної освіти | uk_UK |
dc.title.alternative | Внедрение синергетической парадигмы в систему экологического образования | uk_UK |
dc.title.alternative | Application system synergetic paradigm in environmental education | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Книш І. В. Впровадження синергетичної парадигми в систему екологічної освіти.pdf | 2,83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.