Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКниш, Інна Василівна-
dc.contributor.authorКныш, Инна Васильевна-
dc.contributor.authorKnysh, Inna Vasylevna-
dc.date.accessioned2016-06-17T06:32:06Z-
dc.date.available2016-06-17T06:32:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКниш І. В. Впровадження синергетичної парадигми в систему екологічної освіти [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Мир науки и инноваций : международное периодическое научное издание. – Сер. «Философия и филология. Искусствоведение, архитектура и строительство». – Иваново : Научный мир, 2015. – Вып. 2(2), Т. 8. - С. 5-9. - Режим доступу: http://www.sworld.education/mnii/m215-8.pdf. - Заголовок с экрану.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3507-
dc.descriptionThe paper notes that in the period of post-nonclassical science synergistic paradigm to be introduced into the education system, should provide a new methodology for understanding the design principles of the greening of education. Synergetics, in our opinion, not only fill with new content and self-perception of the world has developed education system and expand professional horizons, and to encourage him in a new way to see the content and nature of occupation, which he gives his creativity.uk_UK
dc.description.abstractУ роботі зазначається, що у постнекласичному періоді розвитку науки синергетична парадигма, яка буде впроваджена в систему освіти, має забезпечити нову методологію розуміння конструктивних принципів екологізації освіти. Синергетика, на нашу думку, не тільки наповнить новим змістом світосприйняття і самооцінку вже сформованої системи освіти, а розширить кругозір фахівця, а також спонукатиме його по-новому побачити зміст і сутність заняття, якому він віддає свій творчий потенціал. В работе отмечается, что в постнеклассической периоде развития науки синергетическая парадигма, которая будет внедрена в систему образования, должен обеспечить новую методологию понимания конструктивных принципов экологизации образования. Синергетика, по нашему мнению, не только наполнит новым содержанием мировосприятие и самооценку уже сложившейся системы образования, а расширит кругозор специалиста, а также побуждать его по-новому увидеть содержание и сущность занятия, которому он отдает свой творческий потенциал.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisher"Научный мир"uk_UK
dc.subjectсинергетична парадигмаuk_UK
dc.subjectекологічна освітаuk_UK
dc.subjectекологічне вихованняuk_UK
dc.subjectсинергетическая парадигмаuk_UK
dc.subjectэкологическое образованиеuk_UK
dc.subjectэкологическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectsynergetic paradigmuk_UK
dc.subjectenvironmental educationuk_UK
dc.subjectenvironmental educationuk_UK
dc.titleВпровадження синергетичної парадигми в систему екологічної освітиuk_UK
dc.title.alternativeВнедрение синергетической парадигмы в систему экологического образованияuk_UK
dc.title.alternativeApplication system synergetic paradigm in environmental educationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.