Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3508
Назва: Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання
Інші назви: Комуникационные и информационные аспекты развития современного образования и воспитания
Communicational and informational aspects of the development of modern education
Автори: Книш, Інна Василівна
Кныш, Инна Васильевна
Knysh, Inna Vasylevna
Ключові слова: освіта
виховання
комунікаційні та інформаційні технології
образование
воспитание
коммуникационные и информационные технологии
education
upbringing
коммуникационные и информационные технологии
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво «Педагогічна преса»
Бібліографічний опис: Книш І. В. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку освіти [Електронний ресурс] / І. Книш // Вища освіта України. - 2016. - №2. – С. 19-26.
Короткий огляд (реферат): Характер та спрямованість освіти та виховання в суспільстві визначаються станом, потребами та розвитком суспільного життя. Накопичення, наслідування та збереження наукових знань, культурних та духовних цінностей, моральних норм виробляється у діалоговому континуумі, у бінарній опозиції «суб'єкт – суб'єкт» освіти та виховання, де, з одного боку, чітко простежується призначення Вчителя (Викладача), з іншого – очікується результативність та якісність того, хто виступає в іпостасі суб'єкта освіти та виховання, у даному випадку – як Вчитель (Викладач) так і Учень (Студент). У статті розглядається пошук, розробка та впровадження комунікаційних та інформаційних технологій в освіті викладачами, а також їх вплив на розвиток освіти та виховання з позицій: «Вчитель (Викладач) – Вчитель (Викладач)», «Вчитель (Викладач) – Учень (Студент)» та «Учень (Студент) – Учень (Студент)». Характер и направленность образования и воспитания в обществе определяются состоянием, потребностями и развитием общественной жизни. Накопление, наследование и сохранение научных знаний, культурных и духовных ценностей, моральных норм вырабатывается в диалогическом континууме, в бинарной оппозиции «субъект – субъект» образования и воспитания, где, с одной стороны, четко прослеживается назначение Учителя (Преподавателя), с другой – ожидается результативность и качественность того, кто выступает в ипостаси субъекта образования и воспитания, в данном случае – как сам Учитель (Преподаватель), так и Ученик (Студент). В статье рассматривается поиск, разработка и внедрение коммуникационных и информационных технологий в образовании преподавателями, а также их влияние на развитие образования и воспитания с позиции: «Учитель (Преподаватель) – Учитель (Преподаватель)», «Учитель (Преподаватель) – Ученик (Студент)» и «Ученик (Студент) – Ученик (Студент)».
Опис: The nature and orientation of education and training in a society determined by the state, the needs and the development of social life. Accumulation, inheritance and preservation of scientific knowledge, cultural and spiritual values, moral norms is produced in a dialogical continuum in binary opposition "subject - subject" of education and training, where, on the one hand, can clearly be seen the appointment of teachers (teachers), on the other - will effectiveness and goodness of the one who acts in the role of the subject of education and training, in this case - as the Master himself (teacher) and pupil (student). The article deals with the search, development and implementation of communication and information technologies in the education of teachers, as well as their influence on the development of education and training from the perspective of: "Teacher (Teacher) - Teacher (Teacher)," "Teacher (Teacher) - Student (Student) "and" disciple (student) - Student (Student)".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3508
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.