Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3598
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorСелезень, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталья Алексеевна-
dc.contributor.authorСелезень, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorMakarenko, Natalia Alekseevna-
dc.contributor.authorSelezen, Elena Nikolaevna-
dc.date.accessioned2016-07-12T11:35:12Z-
dc.date.available2016-07-12T11:35:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМакаренко Н.О. Перспективні напрямки забезпечення конкурентоспроможності підприємств на основі оцінки ефективності маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / Н.О. Макаренко, О. М. Селезень // Глобальні та національні проблеми економіки : електронне наукове видання. – Миколаїв : Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2016. – №10. – С.415-420.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3598-
dc.descriptionIn the article the promising areas to ensure the competitiveness of enterprises. Using the criteria for assessing the effectiveness of marketing activities of the main factors of forming of marketing costs. The variants of growth opportunities in areas of intensive enterprises, integration and diversification growth.uk_UK
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано перспективні напрями забезпечення конкурентоспроможності підприємств. За допомогою критеріїв оцінки ефективності маркетингової діяльності визначено основні фактори формування рівня витрат на маркетинг. Запропоновано варіанти можливостей зростання підприємств за напрямами інтенсивного, інтеграційного та диверсифікаційного зростання. Ключові слова: конкурентоспроможність підприємств, маркетингова діяльність, ефективність, система показників, маркетингові витрати. В статье обоснованы перспективные направления обеспечения конкурентоспособности предприятий. С помощью критериев оценки эффективности маркетинговой деятельности определены основные факторы формирования уровня затрат на маркетинг. Предложены варианты возможностей роста предприятий по направлениям интенсивного, интеграционного и диверсификационного роста.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМиколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинськогоuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможність підприємствuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjectконкурентоспособность предприятийuk_UK
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UK
dc.subjectэффективностьuk_UK
dc.subjectcompetitiveness of enterprisesuk_UK
dc.subjectmarketing activityuk_UK
dc.subjectperformance a system of indicatorsuk_UK
dc.titleПерспективні напрями забезпечення конкурентоспроможності підприємств на основі оцінки ефективності маркетингової діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeПерспективные направления обеспечения конкурентоспособности предприятий на основе оценки эффективной маркетинговой деятельностиuk_UK
dc.title.alternativePerspective directions of ensuring competitiveness of enterprises based on evaluation of marketing effectivenessuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко Н. О. Перспективні напрями забезпечення.pdf131,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.