Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3725
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Логвіненко, В. Г. | - |
dc.contributor.author | Логвиненко, В. Г. | - |
dc.contributor.author | Logvinenko, V. G. | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-26T06:10:18Z | - |
dc.date.available | 2016-07-26T06:10:18Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Логвіненко В. Г. Організація рефлексїї студентів дистанційної форми навчання [Електронний ресурс] / В. Г. Логвіненко // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2016 : cб. науч. трудов международной конф. – Д.: НГУ, 2015. – C. 579 – 584. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3725 | - |
dc.description | The question about the organization of the Reflective of students in the distance learning environment MOODLE for the example of "Computers and Programming", is considered at the article. The use of the Reflective activity of makes it possible to significantly increase the effectiveness of LEARNING of future specialists. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті розглядується питання організації рефлексії студентів ВНЗ у середовищі дистанційного навчання MOОDLE на прикладі курсу "Обчислювальна техніка та програмування". Використання рефлексивної діяльності дозволяє значно підвищити ефективність засвоєння навчального матеріалу майбутніх фахівців. В статье рассматривается вопрос организации рефлексии студентов ВНЗ в среде дистанционного обучения MOОDLE на примере курса "Вычислительная техника и программирование". Использование рефлексивной деятельности позволяет значительно повысить эффективность усвоения учебного материала будущих специалистов. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | НГУ | uk_UK |
dc.subject | рефлексія студентів | uk_UK |
dc.subject | середовище MOODLE | uk_UK |
dc.subject | дистанційний курс | uk_UK |
dc.subject | рефлексия студентов | uk_UK |
dc.subject | среда MOODLE | uk_UK |
dc.subject | дистанционный курс | uk_UK |
dc.subject | the Reflective of students | uk_UK |
dc.subject | the environment MOODLE | uk_UK |
dc.subject | an electronic training course | uk_UK |
dc.title | Організація рефлексїї студентів дистанційної форми навчання | uk_UK |
dc.title.alternative | Организация рефлексии студентов дистанционной формы обучения | uk_UK |
dc.title.alternative | Тhe organization of the reflective of students by the distance form of learning | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Логвіненко В.Г. Організація рефлексії студентів.pdf | 754,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.