Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3973
Назва: INFORMATIONAL AND COMMUNICATION COMPONENT OF PROVIDING THE COMPETITIVENESS OF AGRARIAN ENTERPRISES
Автори: Данько, Юрій Іванович
Галинська, Ангеліна Вікторівна
Danko, Yuriy. I
Galinskaya, Anhelina V.
Ключові слова: конкурентоспроможність
реклама
маркетинг
аграрне підприємство
інформаційно- комунікаційна політика
competitiveness
information and communication policy
agricultural business
marketing
advertising
Дата публікації: 2016
Видавництво: Економіка: реалії часу
Бібліографічний опис: Danko Yu. I. Informational and communication component of providing the competitiveness of agrarian enterprises [Електронний ресурс] / Yu. I. Danko, A. V. Galinskaya // Економіка: реалії часу. Науковий журнал. – 2016. – № 3 (25). – С. 168- 173
Короткий огляд (реферат): The article investigates information and communication factors providing the competitiveness of agricultural enterprises. The authors proposed a logical sequence of acquisition of agri-food products to potential consumers. It was developed and based on an example of a particular company, approved the methodical approach to determining the cost-effectiveness of advertising campaigns. In addition, it was fulfilled the author's approach to build rate effectiveness in presenting information by the farms. It was established that the improvement of marketing communications complex should be a comparison of economic efficiency indicators of psychological effectiveness, and identify of the most effective communication media appeal
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3973
ISSN: 2226-2172
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168.pdf373,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.