Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХурсенко, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorХурсенко, Светлана Николаевна-
dc.contributor.authorKhursenko, Svetlana Nicolaevna-
dc.date.accessioned2016-12-08T07:29:10Z-
dc.date.available2016-12-08T07:29:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationХурсенко С. М. Формування екологічного стилю мислення студентів у процесі навчання фізики [Електронний ресурс] / С. М. Хурсенко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології / Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. - Суми : СДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. - № 7(51). - С. 190-197.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3996-
dc.descriptionThe article discusses the general theoretical and private practical aspects of educational problems of formation of students ecological style of thinking in learning physics. Lists principles of ecological style of thinking, consistent with didactic principles, identifies specific ways of its formation, argued the special role of physics in environmental education. It is concluded that the formation of the students a clear idea about the existence of environmental problems as the social reality of modern life, the connection of further action to address these problems by optimizing the relationship with nature.uk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню загальних теоретичних та часткових практичних аспектів педагогічної проблеми формування у студентів екологічного стилю мислення у процесі навчання фізики. Зазначаються принципи формування екологічного стилю мислення, які узгоджуються з дидактичними принципами, визначаються конкретні шляхи його формування, обґрунтовується особлива роль фізики в екологічній освіті. Робиться висновок про формування у студентів чіткого уявлення щодо існування екологічних проблем як соціальної реальності сучасного життя, про зв’язок їх подальшої практичної діяльності з вирішенням цих проблем на основі оптимізації взаємин з природою. Статья посвящена рассмотрению общих теоретических и частных практических аспектов педагогической проблемы формирования у студентов экологического стиля мышления в процессе обучения физике. Перечисляются принципы формирования экологического стиля мышления, согласующиеся с дидактическими принципами, определяются конкретные пути его формирования, аргументируется особая роль физики в экологическом образовании. Делается вывод о формировании у студентов четкого представления относительно существования экологических проблем как социальной реальности современной жизни, о связи их дальнейшей практической деятельности с решением этих проблем на основе оптимизации взаимоотношений с природой.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСДПУ ім. А. С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectекологіяuk_UK
dc.subjectекологічний стиль мисленняuk_UK
dc.subjectекологічна освітаuk_UK
dc.subjectэкологияuk_UK
dc.subjectэкологический стиль мышленияuk_UK
dc.subjectэкологическое образованиеuk_UK
dc.subjectecologyuk_UK
dc.subjectecological thinking styleuk_UK
dc.subjectecological educationuk_UK
dc.titleФормування екологічного стилю мислення студентів у процесі навчання фізикиuk_UK
dc.title.alternativeФормирование экологического стиля мышления студентов в процессе обучения физикеuk_UK
dc.title.alternativeFormation of ecological thinking style of students in the process of learning of physicsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хурсенко С. М. Формування екологічного стилю.pdf2,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.