Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозуменко, Анжела Оурелянівна-
dc.contributor.authorВласенко, Віталій Федорович-
dc.contributor.authorРозуменко, Анатолій Михайлович-
dc.contributor.authorРозуменко, Анжела Оуреляновна-
dc.contributor.authorВласенко, Виталий Федорович-
dc.contributor.authorРозуменко, Анатолий Михайлович-
dc.contributor.authorRozumenko, Angela-
dc.contributor.authorVlasenko, Vitalii-
dc.contributor.authorRozumenko, Anatolii-
dc.date.accessioned2016-12-12T14:05:13Z-
dc.date.available2016-12-12T14:05:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРозуменко А. О. Знамениті задачі математики [Електронний ресурс] / А. О. Розуменко, В. Ф. Власенко А. М. Розуменко // Фізико-математична освіта. – 2015. – Вип. 3 (6). – С. 51-65.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4011-
dc.description: The article considers the problem of improving the cognitive motivation of students in the teaching of mathematics and the use of elements of historicism as one of the solutions to this problem. Examples of tasks which have played a significant role in the development of mathematics. These are three well-known problem of Ancient Greece (about the squaring of the circle, the trisection of the angle, the doubling cube); The problem of the distribution of prime numbers in the natural numbers; The problem of solving algebraic problems by radicals; The problem of the tangent; The problem of brachistochrone; the problem of the sum of a divergent series. It is a historical and logical analysis to find ways of solving outstanding scientists of different times. Here is one of the modern ways of solving the problems under consideration. A review of the evidence search for Fermat's last theorem. The essence of the problem of the fifth postulate of Euclid. Lobachevsky parallel axiom is formulated and some consequences of it. Are a few facts hyperbolic geometry that demonstrate its difference from Euclidean geometry. The conclusion is made about the value of ideas of Lobachevskiy in solving study geometry.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему підвищення пізнавальної мотивації студентів у процесі навчання математики та використання елементів історизму як одного із шляхів вирішення цієї проблеми. Наведено приклади задач, які відіграли значну роль у розвитку математики. Це три визначні задачі Стародавньої Греції (про квадратуру круга, трисекцію кута, подвоєння куба); задача про розподіл простих чисел у натуральному ряді; задача про розв’язання алгебраїчних рівнянь у радикалах; задача про дотичну; задача про брахістохрону; задача про суму розбіжного ряду. Зроблено історичний та логічний аналіз пошуку шляхів їх розв’язання видатними вченими різних часів. Наведено один із сучасний способів розв’язання розглянутих задач. Зроблено огляд пошуків доведення великої теореми Ферма. Розкрито суть проблеми п’ятого постулату Евкліда. Сформульовано аксіому паралельності Лобачевського та деякі наслідки з неї. Наведено декілька фактів геометрії Лобачевського, що демонструють її відмінність від геометрії Евкліда. Зроблено висновок про значення ідеї Лобачевського у вирішенні проблем обґрунтування геометрії. В статье рассмотрена проблема повышения познавательной мотивации студентов в процессе обучения математике и использование элементов историзма как одного из путей решения этой проблемы. Приведены примеры задач, которые сыграли значительную роль в развитии математики. Это три знаменитые задачи Древней Греции (о квадратуре круга, трисекции угла, удвоении куба); задача о распределении простых чисел в натуральном ряду; задача о решении алгебраических задач в радикалах; задача о касательной; задача о брахистохроне; задача о сумме расходящегося ряда. Сделан исторический и логический анализ поиска путей их решения выдающимися учеными разных времен. Приведен один из современных способов решения рассмотренных задач. Сделан обзор поисков доказательства великой теоремы Ферма. Раскрыта суть проблемы пятого постулата Эвклида. Сформулирована аксиома параллельности Лобачевского и некоторые следствия из нее. Приведено несколько фактов геометрии Лобачевского, которые демонстрируют ее отличие от геометрии Эвклида. Сделан вывод о значении идеи Лобачевского в решении проблемы обоснования геометрии.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectісторія математикиuk_UK
dc.subjectзнамениті задачіuk_UK
dc.subjectспособи розв’язанняuk_UK
dc.subjectистория математикиuk_UK
dc.subjectзнаменитые задачиuk_UK
dc.subjectспособы решенияuk_UK
dc.subjecthistory of mathematicsuk_UK
dc.subjectfamous problemuk_UK
dc.subjectways to solveuk_UK
dc.titleЗнамениті задачі математикиuk_UK
dc.title.alternativeЗнаменитые задачи математикиuk_UK
dc.title.alternativeFamous applications of mathematicsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Знамениті задачі математики.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.